کجارو: ۴۴ نکته ضروری در عکاسی دیجیتال (بخش سوم)

پنج‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
شاید عکاسی در نگاه اول به ۴ مرحله‌ی گرفتن دوربین در دست، یافتن سوژه، انتخاب تنظیمات مناسب و فشردن شاتر محدود شود. اما دنیای عکاسی مخصوصا عکاسی دیجیتال شامل هزاران ترفند، نکته و ظرافت است که آموختن آن‌ها نیاز به سال‌ها تجربه و آزمون و خطا دارد. اما گاهی پس از صحبتی کوتاه با فردی باتجربه، پند‌هایی می‌گیریم که سختی‌های زیادی را از پیش رویمان بر می‌دارد. با کجارو همراه باشید تا ۴۴ ترفند ساده ولی استادانه را از باتجربه‌ترهای دنیای عکاسی بیاموزیم و عکاسی حرفه‌ای را برای خودمان ساده‌تر کنیم.
تبلیغات

گاهی با وجود تجربه زیاد و گذراندن وقت با تجهیزات عکاسی باز هم نکاتی هست که ما از دیدن آن‌ها غافل شده‌ایم. خواندن مقالاتی از این دست مطمئنا آن نقاط تاریک و جا افتاده را که تاثیر چشمگیری در تجربه عکاسی دارند به ما نشان می‌دهد.همچنین می‌توانید به قسمت اول نکات ضروری عکاسی و قسمت دوم نیز مراجعه  و این مجموعه نکات را به طور کامل مطالعه کنید.

برای مطالعه بخش دوم مقاله‌ی «۴۴ نکته ضروری در عکاسی دیجیتال(بخش سوم)» به کجارو مراجعه کنید.

راهنمای عکاسی - نکات عکاسی

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات