کجارو: برترین دانشگاه‌های نیوزیلند با پذیرش بین‌المللی دانشجو

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
اگر تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور گرفته‌اید، یکی از گزینه‌های مناسب برای این کار کشور نیوزیلند است. این کشور با شهروندان خوش‌خلق، طبیعت زیبا و سرشار از ماجراجویی و هیجان، هویت فرهنگی غنی و منحصربه‌فرد و دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی که سالانه پذیرای انبوهی از دانشجوهای خارجی هستند، مقصد ایدآلی برای تحصیل محسوب می‌شود.
تبلیغات

برای تحصیل در یک کشور خارجی، انتخاب کشور مقصد اولین گام است و بعد از آن نیازمند دقت زیادی برای گزینش صحیح دانشگاه یا شهر مناسب هستید. سرزمین ابرهای سفید بی‌پایان با داشتن ساکنان خوش‌برخورد و خونگرم، چشم‌اندازهای مبهوت‌کننده و بافت فرهنگی خاص کشورهای اقیانوسیه شهرت خوشایندی دارد و به‌جرات می‌توان گفت که در هیچ نقطه‌ای از آن مشکلی برای زندگی نخواهید داشت. به ‌این ‌ترتیب مهم‌ترین عامل در انتخاب مقصد، کیفیت و شرایط خاص دانشگاه موردنظر است. کجارو در مقاله‌ای به برترین دانشگاه‌های نیوزیلند با پذیرش بین‌المللی دانشجو می‌پردازد.

3 UNIVERSITY OF AUCKLAND new zealand12

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات