کجارو: ۸ مکان تهدیدآمیز برای زندگی

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر شما جایی به دنیا آمده و زندگی می‌کنید که اثری از سونامی، آتشفشان و طوفان در آن وجود ندارد، مطمئن باشید که خوش شانس هستید. متاسفانه برای ساکنان برخی از کشور‌ها، حوادث طبیعی تبدیل به یک رویداد عادی شده‌ است. اکنون مجله Popular Mechanics لیستی از ۸ مکانی که زندگی در آن‌ها بسیار تهدید‌آمیز است را منتشر کرده است.
تبلیغات

در کوه Merapi، در کشور اندونزی آتشفشان یک رویداد عادی است و در زمان‌هایی هم که فورانی در کار نباشد، دود زیادی از آن خارج می‌ِشود که ارتفاع آن از قله، به حدود ۳ هزار متر نیز می‌رسد یا یکی از بزرگترین دریاچه‌های آفریقا در بین جمهوری دموکراتیک کونگو و رواندا واقع شده است. این دریاچه یکی از مخازن متان است و این مخازن در زیر آب واقع شده‌اند. زمانی که این گاز به سطح زمین می‌رسد ابری از گاز مرگبار برفراز خانه ۲ میلیون سکنه مستقر می‌شود. کجارو در مقاله‌ای به مکان‌هایی که زندگی در آنها تهدید آمیز است می‌پردازد.

Merapi

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات