تور رایگان ۵ روزه به پاریس در هتل ۵ ستاره و جوایز بزرگ دیگر ؛ مسابقه عکاسی شهر من

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
در مسابقه عکاسی کجارو شرکت کنید و شاید برنده تور ۵ روزه پاریس در یک هتل ۵ ستاره  یا برنده جوایز فوق العاده دیگر شوید.
تبلیغات

گزارش مسابقه در هفته‌ای که گذشت

در هفته ای که گذشت صدها عکاس تصاویر زیبای شهر‌های ایران را برای ما ارسال کردند. مناطقی همچون آذربایجان غربی و شرقی، ارومیه، خوزستان و فارس نسبتا قوی ظاهر شدند، اما مناطقی همچون اصفهان، کاشان، یزد و بسیاری از مناطق پر جاذبه ایران ضعیف تر بودند. باید خاطر نشان کنیم که ارسال عکس از مناطقی که دیگران کمتر از آن عکس گرفته‌اند خود یک امتیاز است و امکان فینالیست شدن را افزایش می‌دهد. منتخبی از نمونه عکس‌های ارسالی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

مسابقه عکاسی شهر من

همچنین می‌توانید برای دنبال کردن داغ‌ترین و کاربردی‌ترین مقالات و تصاویر کجارو ما را از طریق کانال تلگرام رسمی کجارو (telegram.me/kojaro) یا صفحه اینستاگرام کجارو (instagram.com/mykojaro) دنبال کنید.

مسابقه عکاسی با موضوع شهر من

وب سایت کجارو در راستای بهبود فرهنگ ایرانگردی، شناخته شدن هرچه بیشتر زیبایی‌های ایران و بهبود صنعت گردشگری، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی کرده تا همه مردم در تمام مناطق و شهرهای ایران بتوانند در مسابقه بزرگ عکاسی «شهر من» شرکت کنند. لازم است بدانید که برای شرکت در مسابقه شرایط خاصی لازم نیست، حتی داشتن دوربین خارق‌العاده‌ یا تخصص در عکاسی ملاک نیست. برای جزییات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

راهنمای جامع مسابقه عکاسی

و برای ارسال مستقیم عکس به مسابقه از فرم زیر استفاده کنید ( توجه کنید که محدودیتی در تعداد عکس نیست، و عکس بیشتر به معنای شانس بیشتر برای انتخاب به عنوان فینالیست است):

فرم ارسال عکس به مسابقه عکاسی شهر من

award logo

جوایز مسابقه

  • نفر اول تور ۵ روزه به پاریس در هتل ۵ ستاره
  • نفر دوم تور به آتن یونان در هتل ۴ ستاره
  • نفر سوم تا پنجم تور به کیش در هتل ۵ ستاره

این جوایز از سوی آژانس هواپیمایی ایوار تقدیم برندگان خواهد شد.

بن تخفیف ۳۰ درصدی رزرو هتل در هر زمان و مکان از ایران به تمام شرکت کنندگان

این هدیه از سوی وب‌سایت رزواسیون پین تا پین برای تمامی شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

پس فرصت را از دست ندهید. اگر از جاذبه‌های دیدنی ایران عکس‌های جذابی گرفته‌اید در مسابقه شرکت کنید و شانس خود را برای یک سفر رویایی به پاریس در یک هتل ۵ ستاره بیازمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات