کجارو: راهنمای تحصیل در اسپانیا

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که برای تحصیل در خارج از کشور برنامه‌ریزی می‌کنید و گزینه‌های مختلفی را مد نظر دارید از ایتالیا تا آلمان و آمریکا، اما بد نیست برای این برنامه‌ریزی کشورهای مختلف را بررسی کنید و ببنید شرایط تحصیل در کدام کشور برای‌تان مناسب‌تر است. اسپانیا هم از جمله کشورهایی است که تحصیل در آن شرایط خاصی دارد.
تبلیغات

تحصیلات‌ عالی در اسپانیا در دانشگاه‌ها، مجتمع‌های‌ علمی‌-فنی و مجموعه‌های هنرهای زیبا امکان‌پذیر است. شرط‌ ورود به‌ دانشگاه‌ داشتن‌ دیپلم‌ دبیرستان‌ و قبولی در آزمون‌ ورودی یا گذراندن‌ دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌(Curso de Orientacion Universitaria) است، بدین معنی که کسانی‌ که‌ دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌ را نگذرانده‌اند، بعد از قبولی در امتحان‌ و تایید صلاحیت‌ علمی‌ می‌توانند به‌ دانشگاه‌ راه‌ یابند. در ادامه با کجارو همراه باشید تا به راهنمایی کامل درباره‌ی تحصیل در کشور اسپانیا بپردازیم.

برای مطالعه‌ی متن کامل مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

barcelona spain

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات