مدیرعامل مایکروسافت از موفقیت زودهنگام آفیس برای آیپد می‌گوید

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ساتایا نادلا، مدیرعامل جدید مایکروسافت که یکی از گام‌های بزرگ این شرکت را روز گذشته برداشت و آفیس را برای آیپد عرضه نمود،‌ امروز در توییتر خود به قرار گرفتن چهار نرم‌افزار جدید این شرکت در لیست برترین‌های اپ‌استور اشاره کرد و از آن به عنوان موفقیت زودهنگام یاد کرد.
تبلیغات

نرم‌افزارهای ورد،‌ اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت مایکروسافت در لیست‌ برترین «نرم‌افزارهای مجانی در حال رشد» قرار گرفته‌اند. مدیرعامل مایکروسافت از این موضوع به عنوان موفقیت زود هنگام مجموعه آفیس آیپد یاد کرده است.

مجموعه نرم‌افزاری آفیس برای آیپد به صورت پیش‌فرض مجانی است، اما از طریق آن تنها می‌توان اسناد ساخته شده با آفیس را مشاهده کرد و امکان ساخت و ویرایش اسناد وجود ندارد مگر آنکه اشتراک ماهیانه یا سالانه آفیس ۳۶۵ را تهیه کنید. این بدین معنا است که درست است که کاربران آیپد نسبت به دریافت نسخه مجانی آفیس اقدام کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها عضو آفیس ۳۶۵ نیز شده‌اند یا خیر.

روزی که آفیس برای آیپد عرضه شد، مدیرعامل اپل، تیم‌کوک طی یک پست در توییتر، ساتایا نادلا را مخاطب قرار داد و به او خوش‌آمد گفت و متقابلا نادلا نیز از تیم‌کوک تشکر کرد. شاید این بدین معنا باشد که با تغییر مدیریت در مایکروسافت ارتباط بین دو رقیب قدیمی یعنی اپل و مایکروسافت بهتر از پیش شود.

حال باید منتظر ماند و دید چه تعداد از کاربرانی که نسبت به دانلود نرم‌افزار مجانی آفیس در آیپد اقدام کرده‌اند مایل به خرید آفیس ۳۶۵ نیز خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات