آیفون ۱۴ پرو برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند GLOMO 2023 شد

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هوم اسکرین آیفون ۱۴ پرو
جایزه‌ی بهترین گوشی هوشمند سال از نظر GSMA به آیفون ۱۴ پرو اپل تعلق گرفت.
تبلیغات

اپل سری آیفون ۱۴ را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد. آیفون ۱۴ پرو نسبت‌ به نسل قبلی این محصول ویژگی‌های درخورتوجهی مثل داینامیک آیلند، سیستم ارتباط ماهواره‌ای و تشخیص تصادف دریافت کرد. این محصول اکنون طی رویداد MWC ۲۰۲۳ دو جایزه‌ی جهانی موبایل (GLOMO) را دریافت کرده است.

آیفون ۱۴ پرو اپل، پیکسل ۷ پرو گوگل، ناتینگ فون (۱)، گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ از جمله نامزدهای دریافت جایزه‌ی بهترین گوشی هوشمند GLOMO در سال ۲۰۲۳ بودند که این عنوان نهایتاً به پرچم‌دار اپل رسید. غول فناوری مستقر در کوپرتینو در بخش Disruptive Device Innovation نیز برای نوآوری در ارائه‌ی خدمات ارتباط اضطراری از طریق ماهواره، جایزه‌ی دیگری دریافت کرد؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در نقاط کور که دسترسی به اینترنت و سیگنال‌های شبکه‌های موبایل وجود ندارد، با مراکز ارائه‌ی خدمات اضطراری ارتباط برقرار کنند. نامزدهای دیگر برای دریافت این جایزه، تراشه‌ی تنسور G2 گوگل و حسگر دوربین IMX989 سونی بودند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، GSMA به‌عنوان اهدا کننده‌ی جوایز بهترین گوشی هوشمند GLOMO می‌گوید برای اعطای این عنوان، گوشی‌های عرضه‌شده به بازار در فاصله‌ی زمانی ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ را از نظر عملکرد رده‌بالا و نوآوری بررسی کرده است.

آیفون ۱۴ پرو از نمایشگر بسیار باکیفیت SuperRetina XDR LTPO OLED با پشتیبانی از ویژگی صفحه‌نمایش همیشه‌ روشن (AOD)، پروموشن و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت بهره می‌برد. مدل‌های پرو آیفون ۱۴ همچنین بریدگی قرصی‌شکلی به‌نام داینامیک آیلند در بالای نمایشگر خود دارند که ویژگی‌های نرم‌افزاری کاربردی و جالبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. آیفون ۱۴ پرو همچنین به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر LiDAR مجهز شده است. این محصول از تراشه‌ی قدرتمند A16 Bionic بهره می‌برد و از شارژ سریع بی‌سیم مگ‌سیف با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات