با سنترال هاستینگ وب‌سایت خود را در مقابل حملات DDoS محافظت کنید

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حملات DDoS یکی از انواع حملات در فضای وب هستند که می‌توانند یک وب‌سایت فعال را به طور کامل نابود کنند!
تبلیغات

سنترال‌هاستینگ سرویس‌های متنوعی برای مقابله با این نوع حملات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت خود ادامه دهند.

حمله DDoS مخفف (Distributed Denial Of Service attack) به زبان ساده یعنی سرازیر کردن درخواست های زیاد به یک سرور و استفاده بیش از حد از منابع (پردازنده، پایگاه داده، پهنای باند، حافظه و...) به طوری که سرویس‌دهی عادی آن به کاربرانش دچار اختلال شده یا از دسترس خارج شود. اصولا حمله های DDoS با انگیزه های متفاوت ممکن است انجام گیرد، به طور مثال ممکن است افرادی برای از سر راه برداشتن ناجوانمردانه رقیبشان در وب، دست به این نوع اعمال بزنند تا مخاطبان آن سایت یا سرور دچار دلسردی شده و از آن فاصله بگیرند!

مقابله با این حملات بسیار پیچیده می باشد و به راحتی نمی توان از وب‌سایت‌ها در مقابل این حملات محافظت کرد. گاهی اوقات حجم حملات کم است که با فایروال‌های نر‌ افزاری و پیکربندی حرفه‌ای می توان جلوی آن را گرفت، اما ممکن است حجم حملات سنگین باشد که در این صورت باید از فایروال‌های سخت‌افزاری استفاده کرد که البته این فایروال‌ها هم همیشه پاسخگو نیستند!

سنترال هاستینگ تنها سرویس دهنده میزبانی وب در بین سرویس دهنگان هاست ایرانی می باشد که به وب‌مسترها از 300 تا 5000 مگابیت بر ثانیه DDoS Protection در سطح شبکه ارائه می دهد.

سرور های امن سنترال هاستینگ مخصوص سایت‌هایی است که به امنیت و پایداری خود اهمیت می‌دهند.

central-hosting-1

در سرور های سنترال هاستینگ محافظت در سطح شبکه انجام میگیرد و حملات DDoS و بازدیدکنندگان واقعی در سطح یک شبکه محافظت شده تجزیه تحلیل و بررسی می شوند. سنترال هاستینگ جهت ضمانت تا 5 روز به مشتریان ناراضی وجه پرداختی را به صورت کامل برگشت می دهد. همچنین امکان پرداخت ماهیانه نیز وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگیهای سنترال هاستینگ پشتیبان‌گیری منظم (روزانه, هفتگی, ماهیانه) از وب سایت ها می باشد و وب‌مسترها هر زمان که بخواهند می توانند از cPanel نسخه پشتیبان خود را بازنشانی کنند.

central-hosting-2
نمایی از مانیتورینگ حملات در سنترال هاستینگ

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات