یاهو تا ۱۰ روز دیگر برخی از سرویس های خود را تعطیل خواهد کرد

شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با فصل بهار، یاهو خانه تکانی خود را آغاز کرده است. این شرکت روز جمعه گذشته، از تصمیم خود مبنی بر تعطیل کردن بخش‌هایی نظیر تخفیف ها (Yahoo! Deals)، هشدارهای پیامکی (SMS Alert's) و برنامه‌های مسنجر/ایمیل طراحی شده برای تلفن‌های معمولی(J2ME)، خبر داد.
تبلیغات

جی راسیتر، معاون اجرایی یاهو در حوزه سیستم عامل، در یادداشت خود، هدف از این تغییرات را کاهش سرویس‌های قدیمی و آزاد شدن توان کافی به منظور ارائه سرویس‌ها و خدمات جدید‌تر، قید کرده است. وی اعلام نموده، بخشی از توان آزاد شده جهت ساخت محصولاتی زیبا نظیر برنامه Yahoo! Mail برای آیپد و تبلت های اندرویدی و همچنین برنامه Yahoo! Weather برای آیفون صرف خواهد شد.

راسیتر در این یادداشت گفته است:

ما می‌خواهیم تجربیاتی الهام بخش و سرگرم کننده را به شما تقدیم کنیم. این بدان معنی است که ما مستمرا و با نگاهی موشکافانه، تمامی محصولات خود را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که کدام‌یک از آن‌ها هنوز بخشی مهم از عادات روزانه شما را تشکیل می‌دهند. اکنون به عنوان بخشی از این تلاش مداوم، تصمیم به غیرفعال نمودن برخی از محصولات خود گرفته‌ایم.

به هر حال یاهو طبق جدول زمان بندی که اعلام نموده است، بخش‌هایی نظیر Yahoo! Deals، Yahoo! SMS Alerts، Yahoo! Kids و برنامه‌های مسنجر/ایمیل برای تلفن‌های معمولی را تا پایان ماه میلادی جاری (۱۰ روز دیگر) تعطیل خواهد کرد. همچنین این کمپانی نسخه قدیمی ایمیل خود را نیز تا کمتر از ۲ هفته دیگر غیرفعال خواهد کرد. این بدان معنی است که کاربرانی که هنوز از Yahoo! Mail Classic استفاده می‌کنند، می بایست اجبارا به نسخه جدید ایمیل یاهو کوچ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات