مایکروسافت از طراحی جدید تقویم Outlook.com پرده برداری کرد

چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت طراحی بخش تقویم سرویس ایمیل اوت‌لوک خود را تغییر داده و قابلیت‌های تازه‌ای را نیز به آن افزوده است. علاوه بر آن در نسخه جدید سرعت انجام امور مختلف سریعتر از همیشه گردیده و سازگاری آن با ابزارهای مختلف نیز بهتر شده است. تقویم جدید مایکروسافت فعلا برای تعداد کمی از کاربران فعال شده اما طی چند روز آینده همه کاربران قادر به استفاده از آن خواهند بود.
تبلیغات

تغییرات ایجاد شده در تقویم مایکروسافت به دنبال متد بهینه سازی این شرکت با عنوان «محتوا بر کروم» انجام شده که در آن قرار است تمرکز ویژه‌ای بر جنبه‌های مختلف قابلیت‌های سرویس گردد. در همین راستا مایکروسافت در طراحی جدید، افزودن، ویرایش یا دسترسی به اطلاعات در تقویم را تسریع کرده است.

کاربران حالا با یک کلیک می‌توانند رویدادها را ویرایش نموده یا رویداد جدیدی را اضافه کنند و یا یک رویداد را به سادگی و با کلیک و کشیدن آن به روزهای مختلف نسبت دهند. در نسخه جدید تقویم مایکروسافت، کاربر می‌تواند در یک صفحه جدید و مستقل از صفحه اصلی تقویم، لیست کارهای خود را مشاهده کنند.

4810.ModernCalendar 600x341- MAX SIZE.jpg-600x0

مایکروسافت دسترسی به سرویس تقویم را از طریق سرویس های دیگر نیز بهبود بخشیده و یکپارچگی بین سرویس‌های خود را افزایش داده است.

در تقویم مایکروسافت یکپارچگی با سرویس‌های دیگر نیز بهبود بخشیده شده و به عنوان مثال تولد دوستان شما در فیس بوک یا لینکداین بصورت خودکار در زمان هنگام سازی به تقویم شما اضافه می‌شوند. همچنین وضعیت آب هوا در موقعیت‌های انتخاب شده در تقویم به اطلاع کاربر می‌رسد. در نهایت گزینه‌های مربوط به حریم شخصی بهینه شده تا کاربر کنترل بیشتری بر آنها داشته باشد.

آیا شما از تقویم های آنلاین برای کنترل و مدیریت رویدادهای پیش روی خود بهره می‌برید؟ کدام سرویس را برای انجام نیازهای خود استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات