بینگ چت دردسترس کاربران کروم قرار گرفت؛ اما با محدودیت

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت بینگ / Bing لوگو رنگ آبی
هوش مصنوعی بینگ ازاین‌پس در مرورگر کروم نیز قابل‌دسترس است؛ اما کاربران کروم با یک‌سری محدودیت‌ها مواجه هستند.
تبلیغات

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ارائه‌ی بینگ چت برای مرورگر گوگل کروم خبر داده است. تا پیش از تغییرات جدید، کاربران برای استفاده از هوش مصنوعی بینگ مجبور بودند از مرورگر اج یا نسخه‌ی موبایل بینگ استفاده کنند.

مایکروسافت از حدوداً یک ماه پیش، روند انتشار بینگ چت برای مرورگرهای دیگر را آغاز کرد. در آن زمان تعداد محدودی از کاربران کروم در ویندوز و سافاری در macOS توانستند با هوش مصنوعی بینگ کار کنند. یک هفته بعد اعلام شد که بینگ چت در دسترس افراد بیشتری قرار می‌گیرد.

بر اساس بررسی‌ کاربران، نسخه‌ی جدید بینگ به‌خوبی روی کروم در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ و macOS کار می‌کند. ظاهراً برخی از کاربران فایرفاکس توانایی دسترسی به بینگ را دارند، اما تعداد این کاربران چندان زیاد نیست.

مایکروسافت در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید سازمان‌ها ازاین‌پس می‌توانند با اپلیکیشن موبایلی بینگ به سرویس Bing Chat Enterprise دسترسی پیدا کنند. افرادی که در گوشی و تبلت مشغول استفاده از کیبورد سوئیفت‌کی هستند نیز می‌توانند بدون ورود به حساب مایکروسافت، به بینگ چت دسترسی پیدا کنند؛ البته در این حالت صرفاً امکان پرسیدن ۳۰ سؤال در روز وجود دارد.

با وجود انتشار بینگ چت برای مرورگرهای دیگر، مایکروسافت همچنان در تلاش است کاربران را به استفاده از اج ترغیب کند. هوش مصنوعی بینگ در اج یک‌سری مزیت‌های اختصاصی مثل مکالمات طولانی‌تر و حفظ تاریخچه‌ی چت‌ها را ارائه می‌دهد.

اگر از اج استفاده کنید، می‌توانید در هر چت ۳۰ سؤال بپرسید؛ اما در صورت استفاده از کروم، تعداد سؤالات به پنج مورد محدود می‌شود. برخی از مرورگرها نظیر سافاری محدودیت ۲٬۰۰۰ کاراکتری برای هر پیام دارند، اما کاربران اج می‌توانند سؤالات ۴٬۰۰۰ کاراکتری بپرسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات