گوگل هوش مصنوعی مولد Duet را به جیمیل می‌آورد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل Slides
هوش مصنوعی مولد Duet اواخر امسال برای حساب‌های Workspace تجاری و مصرف‌کننده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

مدتی می‌شود که گوگل به‌صورت رسمی درحال انجام آزمایش قابلیت‌هایی است که به بهره‌وری بیشتر کاربران جیمیل و داکس کمک می‌کند. هوش مصنوعی مولد درآینده با عنوان جدیدی به برنامه‌های Slides، Sheet و Meet اضافه خواهد شد:‌ هوش مصنوعی Duet.

دوئت حس همکاری متنی را بر‌می انگیزد و این همان نوع نگاه گوگل به رابطه‌ی کاربران و هوش مصنوعی است. اگر این نام آشنا به‌نظر می‌رسد، کروم از این اسم برای طراحی مجدد استفاده کرد اما هیچوقت راه اندازی نشد.

در گوگل داکس، جیمیل و Slides پنلی به اسم Sidekick در اختیار خواهید داشت که می تواند کنار آواتار نمایه شما در گوشه سمت راست بالا قرار بگیرد و ایمیل یا سند شما را تجزیه و تحلیل کند. علاوه‌براین، می‌تواند یادداشت‌های بلندگو را برای هر اسلاید ایجاد کند.

هوش مصنوعی مولد، در اسلایدهای Google، قادر است از پیام‌های متنی تصاویری تولید کند. پنلی با عنوان «Help me visualization» دریافت خواهید کرد که می‌توانید آنچه را که می‌خواهید با قابلیت انتخاب سبک وارد کنید: هیچ، عکاسی، تصویرسازی، پس‌زمینه و کلیپ آرت. مجموعه‌ای از ۶ تا ۸ طرح با قابلیت «مشاهده بیشتر» در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گزینه Help me visualization

هوش مصنوعی دوئت در Google Meet می‌تواند برای ایجاد تصاویر پس‌زمینه نیز استفاده شود. قابلیتی ظریف و شخصی که به شما نشان می‌دهد به اطرافیانتان و آنچه برای آن‌ها مهم است، اهمیت می‌دهید. همچنین می‌توانید تصویری را با یک تصویر خیره‌کننده‌ی دیگر جایگزین کنید و همه‌ی این‌ها تنها با چندکلیک قابل انجام است.

گوگل شیتز از هوش مصنوعی مولد در تولید اتوماتیک جدول استفاده می‌کند که در فیلد Help me organize قابل استفاده است؛ برای مثال «فهرست مشتری و حیوان خانگی برای کسب‌وکار بیرون بردن سگ‌ها» به شما ستون‌هایی از جمله سگ، آدرس، ایمیل، تاریخ، زمان، زمان و نرخ را ارائه میدهد که البته قبل از درج به پیش‌نمایش آن به شما نشان داده خواهد شد.

گزینه Help me organize
گوگل Sheets طرحی را ایجاد می‌کند تا به سادگی آنچه را که می‌خواهید توصیف کنید

گوگل می‌گوید، ویژگی‌های مذکور در اواخر امسال برای حساب‌های Workspace تجاری و مصرف‌کننده در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات