مودم همراه 77DX نزتک روانه بازار ایران شد؛ چهار آنتن پرقدرت، سرعت اتصال بالا و پشتیبانی از تمام سیم‌کارت‌ها

سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
مودم روتر 77DX نزتک مدل سفید با ۴ آنتن
نزتک 77DX مودم آنلاک جدیدی با پشتیبانی از شبکه‌ی 4G است که چهار آنتن مجزا دارد و در کنار برق شهری، انرژی‌اش را از طریق پاوربانک تأمین می‌کند.
تبلیغات

برند نزتک که لوازم جانبی مثل شارژر و کابل تولید می‌کند، مودم LTE جدیدی روانه‌ی بازار ایران کرده است. این مودم سیم‌ کارتی به فناوری‌های CAT 4 و MIMO 2X2 مجهز است و افزون‌بر استفاده‌ی خانگی، در دفاتر کاری کاربرد پیدا می‌کند. مودم نزتک 77DX چهار درگاه شبکه و چهار آنتن دارد و سرعت دانلود و آپلود به‌ترتیب ۱۵۰ مگابیت‌برثانیه و ۵۰ مگابیت‌برثانیه را ارائه می‌دهد.

مودم روتر 77DX نزتک از نمای جلو

به گزارش زومیت، نزتک در طراحی روتر 77DX رویکرد مینیمالیستی در پیش گرفته است تا این محصول جذابیت ظاهری بیشتری داشته باشد. در بخش جلویی مودم شاهد نشانگرهای LED متعددی هستیم که وضعیت روشن/خاموش بودن دستگاه، اتصال به اینترنت و موارد این‌چنینی را اعلام می‌کنند. درگاه‌های روتر به همراه دکمه‌ی بازنشانی تنظیمات در بخش پشتی تعبیه شده‌اند.

پورت های پشتی مودم روتر 77DX نزتک

روتر 77DX نزتک به چهار آنتن مجهز است که کاربر می‌تواند جهت آن‌ها را به دلخواه تعیین کند. نزتک روتر جدیدش را از PVC تولید کرده است تا مقاومت بدنه در برابر سقوط از ارتفاع، بالا باشد.

روتر جدید نزتک از تراشه‌ی ساخت شرکت ZTE (یکی از برندهای پیشگام در حوزه‌ی تجهیزات ارتباطی) استفاده می‌کند و با تمامی اپراتورهای ایرانی نظیر ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل سازگار است. این مودم درگاه میکرو USB دارد تا انرژی‌اش را از طریق پاوربانک تأمین کند.

نیم رخ مودم روتر 77DX نزتک

77DX از پیامک و کدهای USSD پشتیبانی می‌کند، یک درگاه WAN/LAN و سه درگاه LAN دارد و حداکثر ۳۲ کاربر می‌توانند به‌صورت همزمان از طریق فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز به آن متصل شوند. نزتک می‌گوید 77DX اتصال پرسرعت و بدون تأخیر را تضمین می‌کند.

روتر 77DX نزتک افزون‌بر یک درگاه WAN/LAN و سه درگاه شبکه‌ی RJ-45 با سرعت ۱۰۰ مگابیت‌برثانیه، اسلات سیم‌کارت دارد تا بتوانید از طریق اپراتورهای ایرانی به اینترنت متصل شوید. به‌لطف درگاه‌های LAN می‌توانید مودم را مستقیماً به دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر و کنسول‌های بازی متصل کنید.

مودم روتر 77DX نزتک از نمای بالا

روتر 77DX نزتک توانایی اتصال به شبکه‌های 3G و 4G را دارد و محیطی ۱۰۰ متری را بدون افت کیفیت پوشش می‌دهد. یکی از مزایای 77DX، راه‌اندازی آسان این مودم است. به‌منظور راه‌اندازی صرفاً کافی است که سیم‌کارت را داخل مودم قرار دهید و دستگاه را روشن کنید. از طریق تمامی دستگاه‌های خود می‌توانید به پروفایل‌های کاربری مودم دسترسی پیدا کنید.

مشخصات فنی روتر 77DX نزتک

مدل

NZT-77DX LTE 4G

جنس بدنه

PVC بادوام

نوع اتصال

بی‌سیم (Wi-Fi) و باسیم (LAN)

آنتن

۴ عدد آنتن (فناوری MIMI 2X2)

رابط

اسلات سیم‌کارت میکرو، درگاه RJ-45 WAN/LAN، میکرو USB، آداپتور

پردازنده

ساخت شرکت ZTE

منبع تغذیه

برق شهری، پاوربانک

(باتری ندارد)

پشتیبانی از SMS و کدهای دستوری USS

بله

تعداد کاربران همزمان

۳۲

خدمات پس از فروش

۳۶ ماه (هایپرسل)

روتر نزتک 77DX با گارانتی ۳ ساله‌ی تعویض از سوی شرکت هایپرسل و به‌صورت رجیسترشده به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات