توییتر عبارت Twitter for iPhone یا Twitter for Android را از زیر توییت‌ها حذف می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایلان ماسک قصد دارد عبارت‌هایی مثل Twitter for iPhone یا Twitter for Android را که در زیر توییت‌ها نشان داده می‌شوند، حذف کند.
تبلیغات

ایلان ماسک، رهبر و مدیرعامل توییتر، قصد دارد یکی از بخش‌های قدیمی این شبکه‌ی اجتماعی را حذف کند. توییتر در حال حاضر مشخص می‌کند که هر توییت ازطریق چه دستگاهی ارسال شده است (آیفون یا گوشی‌های اندرویدی یا نسخه‌ی وب و...). این قابلیت در سال‌های اخیر به دفعات برای برندهای اندرویدی خبرساز شده بود. برای نمونه هواوی چندبار توییت‌های تبلیغاتی‌ را با آیفون ارسال کرد.

براساس گزارش مک‌رومرز، ایلان ماسک گفته است که توییتر عبارت Twitter for iPhone یا Twitter for Android را که در زیر توییت‌ها دیده می‌شوند حذف می‌کند. ماسک می‌گوید که هیچ‌کس نمی‌داند چنین قابلیتی چرا به توییتر اضافه شده است.

اسکرین شات توییت ایلان ماسک ارسال شده با آیفون Twitter for iPhone

برندهای اندرویدی به دلیل انتشار توییت تبلیغاتی با گوشی آیفون چندین بار مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. در سال ۲۰۱۹ یکی از کارکنان هواوی توییتی برای تبریک سال نو منتشر کرد که در زیر آن عبارت Twitter for iPhone نوشته شده بود. اسکرین‌شات این توییت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و کارمند موردبحث به دلیل «ضربه زدن به برند هواوی» با تنزل رتبه در این شرکت مواجه شد.

کارمندان سامسونگ به دفعات توییت‌های تبلیغاتی این شرکت را با آیفون ارسال کرده‌اند. حتی سلبریتی‌ها نیز از انتقاداتی که درنتیجه‌ی عبارت Twitter for iPhone شروع شدند در امان نبوده‌اند. چند سال پیش گال گدوت، بازیگر معروف هالیوودی، توییت حاوی تبلیغ هواوی میت ۱۰ را با آیفون منتشر کرد.

در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله، قابلیت موردبحث توییتر همچنان فعال است و فعلاً نمی‌دانیم که در چه زمانی از دسترس خارج می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات