حمایت مالی اینستاگرام از تولیدکنندگان محتوا برای افزایش محبوبیت ریلز

جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام برای تولیدکنندگانی که محتوای خود را در ریلز به اشتراک می‌گذارند تا ۱۰ هزار دلار پاداش مالی در نظر گرفته است.
تبلیغات

مدتی قبل اینستاگرام به تقلید از شبکه‌ اجتماعی محبوب تیک تاک قابلیتی به پلتفرم خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌داد ویدئوهای کوتاه عمودی را منتشر کنند. به نظر می‌رسد این شرکت هنوز به آن موفقیتی که منتظرش بوده نرسیده زیرا به‌تازگی مشخص شده اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که ویدئوهای خود را در ریلز به اشتراک می‌گذارند تا ۱۰ هزار دلار پاداش می‌دهد.

به گزارش فون‌آرنا، تیک‌ تاک طی چند سال گذشته به‌شدت محبوبیت یافته و این پلتفرم ویدیوی کوتاه به‌راحتی از مرز ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه عبور کرده است. اینستاگرام همچنین در تلاش است تا با ریلز این شبکه اجتماعی چینی را کنار بزند! اکنون، شرکت مذکور به تولیدکنندگان محتوا این فرصت را می‌دهد تا با انتشار پست در ریلز، پاداش دریافت کنند.

ریلز اینستاگرام

در برنامه جدید اینستاگرام این فرصت وجود دارد که کاربران بتوانند تا ۱۰ هزار دلار درآمد کسب کنند؛ البته هنوز قوانین آن برای ما آنچنان واضح نیست. به‌عنوان مثال، یکی از تولیدکنندگان محتوا که ۵۰ هزار فالوور دارد ۱۰۰۰ دلار کسب درآمد کرده، اما برخی افراد با فالوورهای بیشتر درآمد کمتری (حدودا ۶۰۰ دلار) داشته‌اند. سایر کاربران اظهار داشتند که پس از رسیدن بازدید تمام ریلزهای منتشر شده در یک ماه به ۱٫۷ میلیون، ۸۰۰ دلار به آن‌ها پیشنهاد شده است. چنین مسئله‌ای نشان می‌دهد که پاداش‌های در نظر گرفته شده علاوه‌بر تعداد فالوور به میزان بازدید نیز مربوط می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث نگرانی سازندگان محتوا شده، برخی از اختلالات مکرر سرور است که اخیرا این پلتفرم تجربه می‌کند. متاسفانه، این مشکل می‌تواند روی عملکرد ریلزهای منتشر شده نیز تأثیر منفی بگذارد.

به گفته اینستاگرام سیاست جدید این شرکت با تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در حال آزمایش است و به دلیل تازه‌ شروع شدن این مسیر، طبیعی به نظر می‌رسد که پاداش‌های داده شده دارای نوسان باشند. اینستاگرام مدعی شده، پاداش‌ انتشار ریلز در آینده شخصی‌‌تر خواهد شد. در حال حاضر این برنامه تنها در ایالات متحده آمریکا آزمایش می‌شود.

به نظر شما همراهان زومیت آیا پاداش مالی می‌تواند باعث شود سرانجام ریلز نسبت به تیک‌ تاک محبوبیت بیشتری به دست آورد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات