قابلیت تیونر گیتار به موتور جستجوی گوگل اضافه شد

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گیتاریست‌ها معمولا همیشه یک تیونر برای کوک کردن ساز خود به‌ همراه دارند. گوگل این ویژگی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده است و می‌توانید گیتار خود را با استفاده از آن کوک کنید.
تبلیغات

موتور جستجوی گوگل در سال‌های فعالیت خود روز‌به‌روز تکامل پیدا کرده است. این سرویس از یک موتور جستجوی ساده که فقط نتایج مورد نظر کاربر را به‌ وی نشان می‌داد، به منبعی برای کسب اطلاعات، یافتن پاسخ برای پرسش‌ها و حتی ارائه‌ی برخی نتایج بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت‌های دیگر تبدیل شده است. به‌عنوان مثال، می‌توانید با ماشین‌حساب داخلی گوگل، محاسبه‌های ریاضیاتی مورد نظر خود را به‌طور مستقیم انجام بدهید. از دیگر ویژگی‌های موتور جستجوی گوگل می‌توان به ارائه‌ی وضعیت آب‌وهوای شهرها، تبدیل واحدهای ارزی و ... اشاره کرد.

به گزارش اوبرگیزمو، اندروید پلیس اعلام کرده که گوگل قابلیت تیونر گیتار (Guitar Tuner) را به نتایج جستجوی خود اضافه کرده است. البته گیتاریست‌ها در حالت ایده‌آل یک تیونر اختصاصی همراه خود دارند؛ اما در صورت نیاز می‌توانند از قابلیت جدید گوگل نیز برای کوک کردن ساز خود بهره ببرند.

برای دسترسی به این ویژگی کافی است عبارت «Google Tuner» را در نوار جستجو تایپ کنید. سپس رابط کاربری ساده و کاربردی تیونر گیتار گوگل در دسترس شما خواهد بود. این ویژگی در دسکتاپ و موبایل پشتیبانی می‌شود. البته قابلیت یادشده پیش از این در گوگل اسیستنت ارائه شده بود؛ اما اگر از این دستیار هوشمند استفاده نمی‌کنید، ویژگی جدید موتور جستجوی گوگل می‌تواند یک جایگزین بسیار مناسب باشد.

به یاد داشته باشید برای استفاده از قابلیت مورد اشاره باید دسترسی میکروفون را فعال کنید. همچنین کارایی این ویژگی به مواردی مثل کیفیت میکروفون و نویز پس‌زمینه بستگی دارد. اگرچه قابلیت جدید گوگل به این زودی جایگزین تیونر اختصاصی گیتار نخواهد شد، اما همان‌طور که اشاره کردیم، در مواردی که تیونر در دسترس افراد نباشد، این ویژگی می‌تواند مفید واقع شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت در مورد قابلیت جدید موتور جستجوی گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات