یوتیوب در حال کار روی اشتراک Premium Lite است

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یوتیوب در حال تست سرویس اشتراکی جدیدی به نام YouTube Premium Lite است که نصف YouTube Premium قیمت دارد و در حال حاضر در چند کشور تست می‌شود.
تبلیغات

یوتیوب در تلاش است تا با ارئه یک اشتراک جدید ارزان‌تر از YouTube Premium کاربران جدیدی را جذب کند. Premium Lite نام سرویس جدید یوتیوب است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوها را بدون تبلیغ تماشا کنند اما این نوع اشتراک شامل ویژگی مانند YouTube Music نمی‌شود.

به گزارش phonearena، این سرویس برای اولین بار توسط یکی از کاربران سایت resetera مشاهده شده است و گوگل به صورت رسمی وجود این سرویس را تأیید کرده است. یوتیوب می‌گوید در حال تست این سرویس اشتراکی جدید در کشورهای مختلف است، اما هیچ جزئیات بیشتری در مورد در دسترس گرفتن کامل سرویس Premium Lite ارائه نکرده است.

اشتراک یوتیوب لایت

هزینه‌ی اشتراک جدید Premium Lite نصف قیمت YouTube Premium است و طبق انتظار از مزایای کمتری بهره می‌‎برد. Premium Lite علاوه بر اینکه از YouTube Music بدون تبلیغات پشتیبانی نمی‌کند بلکه ویژگی‌هایی مانند پخش در پس‌زمینه و دانلود محروم است. البته کاربران YouTube Premium Lite می‌توانند از YouTube Kids بدون تبلیغ لذت ببرند.

در حال حاضر YouTube Premium Lite در کشورهای منتخب گوگل در حال تست است و از طریق وب، iOS، اندروید و تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی در دسترس است. اگر گوگل به صورت رسمی به این سرویس اشتراک جدید چراغ سبز نشان دهد، احتمالا به صورت جهانی در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما در مورد سرویس اشتراکی YouTube Premium Lite چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات