باندل اشتراکی اپل وان در دسترس قرار گرفت

یک‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل چند روز پیش باندل اشتراکی خود را به‌صورت رسمی راه‌اندازی کرد؛ بااین اوصاف کاربران با قیمتی کمتر به چندین سرویس محبوب این شرکت دسترسی خواهند داشت.
تبلیغات

اپل در رویداد موسوم به Time Flies که شهریورماه برگزار شد، درکنار آیپد ایر و اپل واچ‌ جدید از باندل اشتراکی اپل وان نیز رونمایی کرد که مجموعه‌ای از سرویس‌های محبوب اپل را با قیمت تمام‌شده‌ی کمتر ارائه می‌دهد.   

حالا یک ماه بعد از معرفی آن، پنجشنبه گذشته تیم‌ کوک (مدیرعامل اپل) طی تماسی با سرمایه‌گذاران، تاریخ راه‌اندازی اپل وان را جمعه ۳۰ اکتبر (۹ آبان) اعلام کرد و از جمعه‌ هفته‌ی گذشته باندل اپل وان دردسترس قرار گرفته است. با خرید اشتراک ماهیانه‌ی اپل وان، از خدمات دیجیتال غول فناوری بهره‌مند خواهید شد و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. 

اپل وان، در سه سطح «شخصی»، «خانواده» و «ویژه» محتوای خود را ارائه می‌دهد. اپل وان شخصی شامل اپل ارکید، اپل تی‌وی پلاس، اپل موزیک و ۵۰ گیگابایت فضای ابری آیکلاد با قیمت ماهیانه ۱۵ دلار است و دسته‌ی خانواده با ماهانه ۲۰ دلار، همین خدمات را برای ۶ نفر فراهم می‌کند و حجم ایکلاد آن به ۲۰۰ گیگابایت افزایش می‌یابد. بزرگ‌ترین و گران‌ترین بسته نرم‌افزاری، دسته‌ی ویژه (Premier) است که با پرداخت ۳۰ دلار به کلیه خدمات و سرویس‌های گفته‌شده، به‌علاوه دو سرویس فیتنس پلاس و نیوز پلاس همراه‌ با ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی آیکلاد، دسترسی خواهید داشت.

اپل وان

بسته‌های نرم‌افزاری اپل وان این امکان را فراهم می‌کند که بسته به برنامه‌ و اشتراکی که انتخاب می‌کنید، بین ۶ تا ۲۵ دلار پس‌انداز کنید. 

ادی کیو، معاون ارشد نرم‌افزار و خدمات اینترنتی اپل، ماه گذشته هنگام معرفی اپل وان گفت:

شما می‌توانید با اشتراکی ساده به بهترین سرگرمی‌های اپل در تمام دستگاه‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

اپل وان از ۳۰ اکتبر (۹ آبان) دراختیار عموم قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات