مشکل اینترنت روستای بلوکات پس از انتشار تصویر دانش‌آموزان در حاشیه جاده حل شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مشکل اینترنت روستای بلوکات واقع در رودبار با تلاش تیم‌های فنی همراه اول برطرف شد.
تبلیغات

دو روز پیش تصویری از دانش‌آموزان بخش بلوکات واقع در شهرستان رودبار استان گیلان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که آن‌ها را نشسته در حاشیه‌ی جاده نشان می‌داد. گفته می‌شد اینترنت تنها در چنین موقعیتی قابل دسترسی است تا دانش‌آموزان بتوانند جهت دریافت آموزش مجازی به اینترنت متصل شوند. حال اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران گزارش می‌دهد که با تلاش تیم‌های فنی همراه اول، مشکل برطرف شده است.

سرعت اینترنت بخش بلوکات رودبار با کمک همراه اول

همراه اول برای پوشش مناسب‌تر و تنظیم پارامترهای نرم‌افزاری تست‌های آزمایشی، اعزام تیم‌های بهینه‌سازی، توسعه و نگه‌داری جهت بازدید میدانی، نصب و راه‌اندازی آنتن و اضافه کردن تجهیزات سخت‌افزاری در سایت نزدیک بلوکات را  نجام داد تا مشکل اینترنت این منطقه را برطرف کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو روز پیش با آگاه ‌شدن از مشکل ارتباطی دانش‌آموزان روستای بلوکات، طی توییتی از مدیرکل ارتباطات استان گیلان خواست سریعا به مشکل رسیدگی کند و تا زمان حل‌ نشدن آن به رشت بازنگردد. محمد جواد آذری جهرمی نوشت:

سپاس از گزارش ‌شماامروز در تماس با مدیرکل ارتباطات استان، از ایشان خواستم شخصا به روستای مورد اشاره مراجعه و تا پایان بهینه‌سازی جهت آنتن پوشش دهنده‌ی روستا، حق بازگشت به رشت را ندارد. https://mobile.twitter.com/bentely_hoda/status/1319907913385889794— MJ Azari Jahromi (@azarijahromi) October 24, 2020
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات