توییتر نحوه نمایش پاسخ به توییت‌ها را تغییر می‌دهد

یک‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با تلاش شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای در بهبود و ارتقای مداوم خدمات خود، توییتر نیز دست به آغاز تغییراتی در پلتفرمش زده است.
تبلیغات

در تلاش برای آسان‌تر کردن پیگیری مکالمات کاربران در توییتر، این غول رسانه‌ای کار روی مدلی درختی مشابه ردیت را آغاز کرده است. تاکنون چند تغییر در این پلتفرم انجام شده که جدیدترین آن‌ها اضافه‌شدن دکمه‌ی «ادامه موضوع» است.

Twitter

به گفته‌ی خانم وانگ، یکی از مهندسین سرشناس در حوزه‌ی مهندسی معکوس، این مفهوم ابتدا در اپلیکیشن iOS توییتر ارائه شده است.

توئیتر در حال آزمایش این ویژگی روی وب‌اپلیکیشن خود است: به این معنی که به‌زودی قابلیت یادشده را برای کاربران نسخه‌های توییتر لایت، توییتر PWA و اپلیکیشن وب خود در دسترس قرار خواهد داد. توییتر به‌تازگی ویژگی جست‌وجوی DM (دایرکت) را نیز به اَپ iOS و وب سایت خود اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی کافی است تنها چند حرف از نام فرد یا گروه را تایپ کنید تا توییتر تمام تطبیق‌های ممکن را نمایش دهد. شما می‌توانید پس از انتخاب مورد دلخواه، به گفتگو در آن موضوع ادامه دهید. گذشته از مدل درختی ردیت، این شرکت روی ویژگی React to DMs نیز کار می‌کند. با این ویژگی، دیگر نیازی نیست از صفحه‌کلید استفاده کنید؛ فقط کافی است روی پیامی که می‌خواهید به آن واکنش نشان دهید، کلیک کنید و آن را نگه دارید تا توییتر مجموعه‌ای از واکنش‌های ممکن را نشان دهد و شما از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات