هواوی با مودم 5G CPE Pro نسل جدید اینترنت را به خانه‌های هوشمند می‌آورد

یک‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
هواوی در جریان کنفرانس خود طی MWC 2019 از مودم 5G خود با نام 5G CPE Pro رونمایی کرد که ارتباط پرسرعت ۵ جی را به خانه‌های هوشمند می‌آورد.
تبلیغات

هواوی با رونمایی از بالونگ ۵۰۰۰ به‌عنوان مودم ۵ جی خود نشان داد که استفاده از مودم‌های 5G فقط محدود به گوشی‌های هوشمند نیست و می‌توان نسل جدید ارتباط مخابراتی را در گجت‌های بیشتری نظیر خودروهای هوشمند جدید و همچنین گجت‌های مورد استفاده در خانه‌های هوشمند نیز استفاده کرد.

حال هواوی در جریان مراسم خود طی کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا از نسل جدید مودم ۵ جی خود با نام 5G CPE Pro رونمایی کرد که از وجود مودم ارتباطی ۵ جی بالونگ ۵۰۰۰ بهره می‌برد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط هواوی این مودم از قابلیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان دانلود ویدیویی با ظرفیت یک گیگابایت در کمتر از سه ثانیه اشاره کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مودم جدید 5G هواوی قادر است تا ویدئو‌ها با رزولوشن 8K را بدون لگ و مشکل استریم کند.

مودم جدید 5G CPE Pro هواوی قادر است تا به‌لطف بهره‌گیری از تکنولوژی وای‌فای ۶ نرخ انتقال ۴.۸ گیگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد. محصول جدید هواوی را باید جدیدترین CPE خواند که با پشتیباتی از 5G راهی بازار می‌شود. ضمنا این مودم برای اولین‌بار از HiLink هواوی نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات