تعداد کاربران اینستاگرام از ۴۰۰ میلیون عبور کرد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
اینستاگرام یکی دیگر از سرویس‌هایی است که زیر پرچم فیس‌بوک فعالیت می‌کند. این شبکه‌ی اشتراک‌گذاری تصاویر موفق شده تا رکورد جدیدی را ثبت کرده و تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی خود را به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر برساند.
تبلیغات

اینستاگرام ۱۰ ماه پس از آنکه اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهیانه‌اش به بیش از ۳۰۰ میلیون نفر رسیده، حال خبر از افزایش تعداد کاربرانش به میزان ۱۰۰ میلیون نفر در طول ۱۰ ماه اخیر داده است. این شبکه‌ی اجتماعی به طور معمول در ۲۰ ماه اخیر شاهد افزایش ۲۰۰ میلیون نفری تعداد کاربرانش بوده است. با مقایسه‌ی آمار اینستاگرام در قیاس با سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر با ۳۱۶ میلیون کاربر و پینترست با ۱۰۰ میلیون کاربر می‌توان به روشنی پیشرفت چشم‌گیر اینستاگرام را دید.

نکته‌ای که در مورد اینستاگرام باید اشاره کرد، افزایش جامعه‌ی کاربران فعال اینستاگرام خارج از جامعه‌‌ی آمریکا است. اینستاگرام به این موضوع اشاره کرده که ۷۵ درصد از کاربرانش در مکانی غیر از ایالات متحده زندگی می‌کنند که این رشد در جوامع آسیایی و اروپایی بیش از پیش بوده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اینستاگرام روزانه بیش از ۸۰ میلیون تصویر در این شبکه اجتماعی ارسال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات