مایکروسافت با پرداخت بیش از ۱ میلیارد دلار‌، شبکه‌اجتماعی Yammer را از آن خود می‌کند

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
در هفته‌ای که گذشت شایعات مختلفی مبنی بر تلاش مایکروسافت بر گسترش توان خود در زمینه شبکه‌های اجتماعی و خرید Yammer منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که توافقات بین مایکروسافت و Yammer نهایی شده و مایکروسافت با پرداخت بیش از ۱ میلیارد دلار، این شبکه اجتماعی مخصوص سازمان‌ و شرکت‌ها را از آن خود کرده است.
تبلیغات

براساس گزارش Bloomberg، مایکروسافت ممکن است امروز بصورت رسمی این موضوع را اعلام کند. Techcrunch نیز گزارش کرده که مبلغ توافق شده برای خرید Yammer حدود ۱.۴ میلیارد دلار است ولی مایکروسافت تا روز ۲ شنبه این موضوع را اعلام رسمی نخواهد کرد.

Yammer در سال ۲۰۰۸ و با ساختاری شبیه به فیس‌بوک اما فقط برای شرکت‌ و سازمان‌ها شکل گرفت. در این شبکه اجتماعی که مشتریانش بیشتر شرکت‌ها و تشکل‌های سازمانی هستند می‌توان بسیاری از اموری که در فیس‌بوک قابل انجام است مانند ارسال پست جدید یا ایجاد نظرسنجی و به اشتراک گذاری محتوای مختلف را داشته باشند. Yammer به سرعت محبوب شد و بسیاری از شرکت‌ها برای ارتباطات داخلی خود از آن استفاده کردند.

خرید Yammer بخشی از استراتژی بزرگ مایکروسافت برای افزایش قدرت این شرکت در زمینه شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات