امشب فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک رسما شروع به کار می‌کند

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اعلام کردیم که فیس‌بوک، قصد راه‌اندازی App Center خود را دارد. حال فیس‌بوک قصد دارد امشب فروشگاه نرم‌افزار خود را رسما بازگشایی کند. فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک در فاز اول تنها برای کاربران ایالات متحده و کمی بعد برای کاربران کل دنیا در دسترس خواهد بود. اما این فروشگاه نرم‌افزار چه مزایا و ویژگی‌هایی داشته و آیا برای کاربران فیس‌بوک جذاب خواهد بود؟
تبلیغات

App Center فیس‌بوک به شما اجازه می‌دهد که App‌های مختلف اندروید و یا iOS را به دوستانتان پیشنهاد کنید یا Appهای مورد استفاده آنها را بررسی نمایید.

اما یکی از جالب‌ترین قسمت‌های این فروشگاه نرم‌افزاری اینجاست که شما می‌توانید نرم‌افزار یا بازی‌های مورد علاقه‌ خود را با استفاده از ویژگی Send to Mobile به موبایل خود فرستاده و آن را از App Store یا Google Play دانلود کنید.

با استفاده از ویژگی Send to Mobile می‌توانید برنامه‌ مورد نظرتان را به فیس‌بوک آیفون یا اندروید خود ارسال کرده و به راحتی آن‌را از بانک نرم‌افزار‌‌های iOS یا اندروید دانلود نمایید.

کاربران می‌توانند قبل از دانلود هر بازی یا نرم‌افزار جزئیات کامل آن را در فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک مشاهده کنند.

facebook-appcenter-

بدون شک فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک به لطف کاربران پروپاقرص این شبکه اجتماعی مورد استقبال قرار خواهد کرد. حال اگر شما هم از طرفداران فیس‌بوک هستید، امشب برای مشاهده اخبار تکمیلی مرتبط با فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک، با زومیت همراه شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات