رابط کاربری Bing.com برای کاربران اندروید و آیفون تغییر کرد

شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اگر از مرورگر گوشی اندرویدی یا آیفون خود برای باز کردن سایت بینگ استفاده می‌کنید، باید تغییرات جدیدی را دیده باشید که به تازگی کمپانی مایکروسافت در رابط کاربری سایت Bing.com اعمال کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با تغییرات اعمال شده در رابط کاربری بینگ، در صفحه Home اگر انگشت خود را از پایین به بالا بکشید می‌توانید عناوین مهم را تماشا کنید که در طول روز بروزرسانی می‌شوند. همچنین رنگی نیمه شفاف در صفحه اصلی سایت دیده می‌شود. اگر روی عبارت Image of the Day بزنید، کارتی به شما نشان داده می‌شود که شامل اطلاعات بیشتر درباره آن تصویر است.

دسترسی به اکانت Bing Rewards کاملا ساده است. کافیست روی لینک Bing Rewards کلیک کنید و هر چیزی که می‌خواهید درباره اکانت و وضعیت حضور خود به دست آورید را ببینید. کارت‌های دیگر به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات مربوط به SafeSearch را تغییر دهید. در قسمت پایین سایت لینکی وجود دارد که می‌توانید بازخورد خود را ارسال کنید.

تجربه کاربری جدید از سایت Bing.com تمامی ویژگی‌های مورد علاقه شما از ابزار جستجوی مایکروسافت را در بر گرفته است و تنها کافی است از انگشتان خود استفاده کنید. حتی اگر از کاربران جدی گوگل باشید، چه اشکالی دارد که از Bing.com روی گوشی‌های هوشمند اندروید یا iOS لذت ببرید. نوار Bing Search، جدیدترین و برترین اخبار روز و اطلاعات شخصی اکانت Bing Rewards همه روی صفحه خانه وجود دارند.

Load-View
Popular-Now
Rewards-and-Settings
Image-of-the-Day
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات