پخش فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان به‌طور انحصاری در سرویس استریم دیزنی

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام مدیر عامل دیزنی، فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان از سال ۲۰۱۹، به‌صورت انحصاری در سرویس استریم این شرکت پخش خواهد شد.
تبلیغات

روز گذشته، خبر بدی برای شرکت نتفلیکس منتشر شد؛ باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، اعلام کرد سرویس پخش فیلم دیزنی که از سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند، کلیه‌ی فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان را به‌صورت انحصاری پخش خواهد کرد. پیش از این هم اعلام شده بود که فیلم‌های استودیوهای پیکسار و دیزنی، محتوای اصلی این سرویس را ایجاد خواهد کرد.

اضافه شدن فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان به‌صورت انحصاری در کنار آرشیو تلویزیونی دیزنی، محتوای غنی و کاملی در اختیار این سرویس پخش فیلم قرار می‌دهد. این موضوع می‌تواند کاربران را مجاب کند تا در میان دریایی از سرویس‌های جذاب استریم فیلم، هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی سرویس دیزنی را پرداخت کنند.

جنگ ستارگان

چندی پیش، دو شرکت نتفلیکس و دیزنی جلساتی برگزار کردند تا تکلیف پخش فیلم‌های مارول و لوکاس فیلم را در نتفلیکس مشخص کنند؛ اما ظاهرا این جلسات نتیجه‌ی خوبی برای نتفلیکس نداشته است و قرار شد که از سال ۲۰۱۹، این فیلم‌ها به‌صورت انحصاری و تنها در سرویس پخش فیلم دیزنی به نمایش گذاشته شود. به‌علاوه، دیزنی مدتی پیش اعلام کرده بود که احتمالا یک سرویس جداگانه هم مخصوص فیلم‌های استودیوی مارول و دیزنی ایجاد خواهد کرد؛ اما اکنون قرار است دیزنی تنها یک سرویس پخش فیلم داشته باشد که تمام این محتوا را به‌صورت یکجا در اختیار کاربرانش قرار دهد. این موضوع می‌تواند کمک زیادی به جذب مخاطب سرویس پخش فیلم دیزنی داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سرویس پخش فیلم دیزنی می‌تواند با رقبایی مثل نتفلیکس یا آمازون پرایم رقابت کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات