شبکه‌ی اجتماعی مای‌اسپیس در مسیر پیشرفت دوباره

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مای‌اسپیس که تا پیش از فیس‌بوک، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی محسوب می‌شد، اگرچه محبوبیت سابق را ندارد اما همچنان پرمخاطب است و به رشد خود ادامه می‌دهد.
تبلیغات

براساس مصاحبه‌‌ای که روز گذشته، مدیرعامل این شبکه‌ی اجتماعی با وال‌استریت‌ژورنال داشته، مای‌اسپیس در حال حاضر ۵۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهیانه دارد. این میزان بازدید کننده نسبت به سال گذشته ۵۷۵ درصد رشد داشته است.

نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی مای‌اسپیس مربوط به افزایش ترافیک آن در روز‌های پنج‌شنبه است. اما دلیل این موضوع چیست؟

به می‌رسد دلیل افزایش ترافیک در روز‌های پنج‌شنبه مربوط به مراسم‌ رسانه‌ای خاصی است که این شبکه‌ی اجتماعی در این روز از هفته با عنوان TBT برگزار می‌کند. در این روز کاربران به اشتراک عکس‌های فراموش‌شده‌ی خود می‌پردازنند که اغلب مربوط به زمان درس یا اردوهای تابستانی است. این تصاویر، نوستالژی خاصی را برای کاربران مای‌اسپیس به همراه دارد و به شدت مورد توجه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرد.

جالب است که کاربران مای‌اسپیس عادت کرده‌اند این تصاویر را آخر هفته به اشتراک بگذارند و در روزهای دیگر هفته به امور روزمره‌ای که در شبکه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد می‌پردازنند.

مای‌اسپیس که پس از قوت گرفتن فیس‌بوک، زمزمه‌های از بین رفتن آن به گوش می‌رسید، حالا ظاهرا روز به روز قوی‌تر می‌شود و شاید برخی از کاربرانی که روزی از این شبکه‌ی اجتماعی به فیس‌بوک مهاجرت کردند حالا مجددا به آن روی آورده‌اند.

منبع Time

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات