روتر گیمینگ WRT32X لینک سیس با قابلیت کیلر مود معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
لینک‌ سیس در نمایشگاه CES 2017 از اولین روتر گیمینگ خود با قابلیت جدید Killer Mode پرده برداشت.
تبلیغات

Linksys که پیش از این با طراحی جدید خود با نام WRT و معرفی روتر WRT1900AC به بازار روترهای خانگی بازگشته بود، حالا در نمایشگاه CES 2017، با معرفی مودم گیگابیتی WRT32X قصد دارد به دنیای گیمینگ نیز وارد شود.

اگر گیمر حرفه‌ای باشید، احتمالا با مجموعه قابلیت‌های توسعه داده شده توسط Rivet Networks (شرکتی با تمرکز بر ساخت تجهیزات شبکه برای کامپیوترهای مخصوص گیمینگ) که به Killer Features شهرت دارند، آشنایی دارید. لینک‌سیس می‌گوید روتر جدید WRT32X از سخت‌افزاری با درجه کیفی بالا، فرم‌ور لینوکس و ویژگی‌های «کیلر نتورکینگ» بهره می‌برد تا بهترین تجربه‌ی بازی آنلاین را در اختیار گیمرها قرار بدهد.

کیلر مود

قابلیت کیلر مود (Killer Mode) به صورت خودکار کامپیوترهایی که با این ویژگی سازگار باشند را پیدا می‌کند و سپس موتور کیلر خود را با Killer Network Manager روی کامپیوتر مذکور سینک می‌کند. آنچه گفته شد، به زبان ساده یعنی نه تنها کامپیوتر، بلکه تمام شبکه‌ای که توسط WRT32x میزبانی شود برای در اختیار گذاشتن بهترین تجربه‌ی آنلاین ممکن، بهینه خواهد شد.

اما عملکرد روتر جدید لینک‌سیس تنها مختص به بهبود تجربه‌ی بازی‌های آنلاین نمی‌شود. لینک‌سیس می‌گوید درحالی که این روتر ترافیک گیمینگ را در اولویت قرار می‌دهد، تجربه‌ی فعالیت‌های آنلاین دیگر مانند استریم ویدئو و دانلود فایل را نیز بهبود خواهد بخشید. روتر جدید لینک‌سیس به قدری هوشمند است که هنگام بازی، فقط و فقط ترافیک مرتبط با بازی آنلاین را در اولویت قرار می‌دهد، نه تمامی ترافیک‌های مرتبط با گیمینگ. برای مثال اگر در حین انجام بازی، در حال دریافت پچ یا آپدیت برای همان بازی یا بازی‌های دیگر باشید، روتر با ترافیک مربوطه مانند دانلود معمولی برخورد می‌کند و آن‌ها را در اولویت گیمینگ قرار نخواهد داد.

سخت‌افزار

روتر جدید لینک‌سیس در بخش سخت‌افزار نیز بسیار قوی است. WRT32X از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کند و پهنای باند وای-فای آن به ۳۲۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. روتر لینک‌سیس همچنین از MU-MIMO (سیستمِ چندورودی-چندخروجیِ چندکاربره) و DFS (انتخاب فرکانس به صورت دینامیک) پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش‌فرض از فرم‌ورهای متن باز OpenWrt و DD-WRT استفاده می‌کند.

روتر WRT32 قرار است در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۳۰۰ دلار در آمریکا عرضه شود. لینک‌سیس هنوز زمان عرضه‌ی محصول جدید خود در دیگر نقاط دنیا را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات