گوگل قابلیت اشتراک ‌گذاری موقعیت مکانی را به گوگل مپ اضافه می‌کند

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با استفاده از قابلیت جدید گوگل مپ کاربران می‌توانند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند و از دیگر قابلیت‌های جدید اضافه‌شده به آن استفاده کنند.
تبلیغات

با قابلیت‌های جدیدی که به گوگل مپ اضافه شده است، احتمالا کاربران به‌زودی قادر به نشان دادن جایی که در آن قرار دارند، به دوستان خود خواهند بود. به عنوان بخشی از قابلیت‌های جدید، امکان ایجاد لیستی از دوستان برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی وجود دارد که می‌توان افراد را به این لیست، اضافه یا حذف کرد.

google-map

همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری ناوبری را می‌توان روشن یا خاموش کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، «Hands-free faster route» نامیده می‌شود که کاربر می‌تواند از طریق این ویژگی از گوگل مپ بخواهد سریع‌ترین مسیر را به او نمایش دهد.

google-map

همچنین پاسخ برخی سؤالات پرسیده شده توسط گوگل مپ در هنگام رانندگی، بدون استفاده از لمس صفحه نمایش و فقط با گفتن «بله» یا «خیر» امکان‌پذیر می‌شود.

google-map

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قابلیت‌های این برنامه مانند جستجو و ناوبری در حالت آفلاین است. به این معنی که نقشه آفلاین به‌صورت مجزا به گوگل مپ اضافه‌ می‌شود و در جایی که سرعت اینترنت پایین است، امکان استفاده از نقشه آفلاین وجود خواهد داشت.

google-map

البته در حال حاضر این قابلیت‌ها فقط در نسخه داخلی گوگل مپ تست شده‌اند و هنوز نسخه کامل آن ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات