تبلیغات جذاب فولکس واگن و اهدای ماشین فیسبوکی به طرفدارانش

دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
فولکس واگن برای جذب طرفداران بیشتر در شبکه اجتماعی فیسبوک، اقدام به اجرای یک طرح تبلیغاتی جذاب زده است.
تبلیغات

این شرکت در این طرح تبلیغاتی، دو خودروی قدیمی خود را در یک طرح مفهومی، مجهز به امکانات جذاب فیسبوک کرده و از طرفدارانش خواسته که خودروی مورد علاقه شان را انتخاب کنند. خودرویی که رای بیشتری بیاورد تولید می شود و به یکی از شرکت کنندگان خوش شانس اهدا خواهد شد. در ادامه تصویر و امکانات جذاب این خودرو ها را مشاهده می کنید.

فولکس واگن از طرفدارانش خواسته به یکی از مدل های کلاسیک این خودروها که مجهز به امکانات فیسبوک می باشند، رای بدهند. بنابراین اگر شما هم از امکانات این خودرو ها خوشتان آمده می توانید در نظرسنجی VW شرکت کنید تا شانس خود را در قرعه کشی این کمپانی بسنجید.

این دو خودرو T1و Beetle نام گذاری شده و طراحی و رنگبندی مانند صفحات فیسبوک دارند. در قسمت پلاک خودرو ها وضعیت تاهل درج می شود و از قسمت داشبورد ماشین، امکان پرینت گرفتن از فید هایتان وجود دارد.

fanwagen03

این طرح مفهومی واقعا جالب به نظر می رسد و برای طرفداران فیسبوک نیز ارزشمند خواهد بود. علاوه بر این، Volkswagen با این طرح نشان داد که شبکه های اجتماعی را فراتر از یک پیج برای تبلیغات محصولاتش می داند.

برای نظر دادن در مورد خودروی مورد علاقه خود، ابتدا وارد صفحه فولکس واگن هلند شوید و پس از عضویت در این صفحه، قسمت Fanwagen را انتخاب کنید و منتظر بارگذاری صفحه بمانید تا امکان رای دادن برای شما نیز فراهم شود.

منبع: Designboom

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات