نمایندگان مجلس از سرعت و قیمت اینترنت به وزیر ارتباطات گلایه کردند

یک‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بعد از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس شورای اسلامی از شرایط موجود در زمینه‌ی سرعت و قیمت اینترنت گلایه کردند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز برای ارا‌ئه‌ی گزارش به نمایندگان در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شد. 

در حاشیه حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برخی از نمایندگان مجلس گلایه‌ها و انتظارات‌شان از وزارت ارتباطات و حوزه‌ی ICT را در صحن مجلس شورای اسلامی اعلام کردند. 

هادی قوامی نماینده‌ مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: «هم‌اکنون سرعت اینترنت به رغم اقدامات انجام شده، بسیار پایین است به طوری‌که در بسیاری از موارد امکان استفاده از آن وجود ندارد و باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این بخش انجام شود.»

او افزود: اجرای دولت الکترونیکی یکی از اولویت‌های مهم دولت در طول پنج سال آینده است. با اجرای دولت الکترونیکی  تولید ملی افزایش پیدا می‌کند و ۵۰ درصد درآمدها به همان استان اجرا کننده دولت الکترونیک برمی‌گردد.»

محمد حسن‌ نژاد نماینده مرند و جلفا نیز در این جلسه با انتقاد از پایین بودن سرعت اینترنت نسبت به افغانستان و عراق نیز گفت: در این شرایطی که سرعت اینترنت پایین است، هزینه استفاده از اینترنت در مقایسه با کشورهای پیشرفته دنیا بسیار بالا است که باید به این موضوع رسیدگی شود.»

این نماینده مجلس همچنن به مسئله انحصاری بودن واردات پهنای و برخی تخلفات فضای مجازی نیز اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات