معاون وزیر ارتباطات: زیرساخت را از انحصار خارج می‌کنیم

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به حرکت زیرساخت به سمت مشتری مداری اعلام کرد که باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج شده و وارد عرصه‌ی رقابت شویم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت در جلسه‌ی معارفه‌ی معاونان و مدیران زیرساخت اعلام کرد: «شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری‌مداری حرکت می‌کند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج شده و وارد عرصه‌ی رقابت شویم.»

جهرمی ادامه داد: «درست است که شرکت حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان جلب و از آنان قدردانی کنیم. ما باید SLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.»

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد تحول در وضعیت اینترنت در کشور تأکید کرد: «باید تحول را از خودمان شروع کنیم و حود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربرنهایی پاسخگو باشند. امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده‌ی ما گذاشته شده، بسیار سنگین است.»

او ادامه داد: «ما برنامه‌هایی برای تعدیل ساختار معاونت و ساماندهی امورمشتریان داریم و این تغییرات در راستای ساماندهی ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت است.»

جهرمی گفت: «این افتخار است که امروز همه‌ی مسئولان کشور اعتقاد راسخ دارند که حوزه‌ی ICT پیشران و موتور محرکه‌ی توسعه در کشور است.» 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات