
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به حرکت زیرساخت به سمت مشتری مداری اعلام کرد که باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج شده و وارد عرصهی رقابت شویم. همراه زومیت باشید.
محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت در جلسهی معارفهی معاونان و مدیران زیرساخت اعلام کرد: «شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتریمداری حرکت میکند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج شده و وارد عرصهی رقابت شویم.»
جهرمی ادامه داد: «درست است که شرکت حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان جلب و از آنان قدردانی کنیم. ما باید SLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.»
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد تحول در وضعیت اینترنت در کشور تأکید کرد: «باید تحول را از خودمان شروع کنیم و حود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربرنهایی پاسخگو باشند. امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهدهی ما گذاشته شده، بسیار سنگین است.»
او ادامه داد: «ما برنامههایی برای تعدیل ساختار معاونت و ساماندهی امورمشتریان داریم و این تغییرات در راستای ساماندهی ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت است.»
جهرمی گفت: «این افتخار است که امروز همهی مسئولان کشور اعتقاد راسخ دارند که حوزهی ICT پیشران و موتور محرکهی توسعه در کشور است.»
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.