گردهمایی بهینه‌سازی راهکار مجازی سازی برگزار شد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نخستین گردهمایی مدیران ارشد IT با رویکرد بهینه‌سازی راهکار مجازی سازی برگزار شد. در این همایش متدها و روش‌های جدید برای بهبود مجازی‌سازی در شبکه‌ها آمورش داده و برتری‌های سامانه‌های جدید بیان شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نخستین گردهمایی مدیران ارشد IT با رویکرد بهینه‌سازی راهکار مجازی سازی به همت شرکت فنی مهندسی دانش بنیان رها برگزار شد.

در این مراسم موضوعاتی از جمله مشکلات استفاده از رایانه های رومیزی، بررسی روند فناوری مجازی سازی برای رفع معضلات، ارائه جدیدترین متد مجازی‌سازی با بهره‌گیری از استانداردهای جدید و مقایسه این با انواع راهکارهای موجود مطرح شد و اطلاعات کاملی درباره این موضوعات توسط مجید خاکی مدیرعامل شرکت رها در اختیار کاربران قرار گرفت.

گردهمایی بهینه‌سازی راهکار مجازی سازی

همچنین لیو رولین کارشناس ارشد فنی شرکت vcloudpoint اطلاعاتی در مورد زیرو کلاینت‌های این شرکت توضیح داد. این محصولات توسط شرکت فنی مهندسی دانش بنیان رها در ایران به فروش خواهد رسید.

رعنا منافی مدیر امور نمایندگان رها نیز در این مراسم نحوه فروش راهکارها و محصولات مجازی‌سازی که توسط شرکت فنی مهندسی دانش بنیان رها در ایران ارائه شده است، اطلاعاتی به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه داد.

گردهمایی بهینه‌سازی راهکار مجازی سازی

با راهکارها و محصولات مجازی‌سازی ارائه شده در این همایش،  شاهد کاهش هزینه‌های نصب و راه‌اندازی تا ۷۰ درصد، کاهش چشمگیر هزینه‌های پشتیبانی، کاهش بیش از ۹۰ درصدی مصرف انرژی، تجربه‌ی کاری همانند یک رایانه‌ی رومیزی، مدیریت و نظارت دقیق و کاربردی، افزایش بیش از دو برابری عمر مفید،پایداری فوق العاده، بالاترین نرخ سرعت تبادل اطلاعات بین کاربران و در نهایت صرفه‌جویی اقتصادی ۳۰۰ درصدی در یک بازه‌ی زمانی ۶ ساله در مقایسه با استفاده از رایانه رومیزی در شرکت‌ها و سازمان‌ها خواهیم بود.

در این مراسم مدیران ارشد فناوری اطلاعات وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و همچنین مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی دیگر حضور داشتند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات