توتولینک با گارانتی گرین به بازار ایران آمد

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
محصولات شبکه‌ی برند کره‌ای totolink با گارانتی گرین به ایران آمد. شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین) این برند کره‌ای را به رسانه‌ها و فعالان بازار معرفی کرد. توتولینک ۱۰ سال به عنوان برترین برند شبکه در کره شناخته شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین) طی مراسمی از برند جدید مورد حمایت خود در ایران به نام توتولینک رونمایی کرد. در این مراسم شرکت کره‌ای توتولینک معرفی شد و برخی از محصولات این شرکت در حاشیه این مراسم به نمایش گذاشته شد.

مهدی میر نقی مدیربازاریابی گرین در این مراسم گفت: «به واسطه‌ی تحریم‌ها شرکت‌ها و برندهای با کیفیت فناوری یا جرأت ورود نداشتند یا اینکه برای ورود به ایران مجوز نداشته و نمی‌توانستند وارد بازار شود. اما بعد از رفع تحریم‌ها برندهای معتبر و باکیفیت خودشان خواستار حضور در ایران شدند. گرین که در این سال‌ها به دنبال برندهای معتبر و نامی در شأن گرین بوده است که یکی از این برندها توتولینک است.»

او افزود: «بازاریابی محصولات فنی خیلی مهم است و برای این کار باید برنامه‌‌ی مدونی طراحی کرد. اما مهم‌تر از این برنامه اجرا و پیاده‌سازی آن است، زیرا ۷۵ درصد استراتژی‌ها در دنیا شکست خورده است.»

توتولینک

خوش سیرت مدیر فروش گرین هم در این مراسم با اشاره به اینکه در تولید محصولات قوی کار کرده‌ایم، اعلام کرد که بیش از یک سال است که در حال مذاکره با توتولینک هستیم و با توجه به محصولات این برند فکر می‌کنیم بتوانیم بازار را بدست آوریم.

شیرخان مدیر خدمات پس از فروش این شرکت سرعت عمل بالای ارائه‌ی سرویس، تعرفه یکسان و سراسری، کیفیت بالا برای اجتناب از بازگشت دوباره تست‌های کنترل کیفیت، ارزیابی سخت‌گیرانه در هنگام گارانتی محصولات، ۳۶ ماه گارانتی و گارانتی تعویض را از جمله نکات برتر گارانتی گرین اعلام کرد.

به گفته‌ی او توتولینک دارای کیفیت بالای PBC آلمان است و تنها ۰/۷ درصد خرابی محصولات دارد. گرین برای خدمات این محصول ۳۳ نمایندگی مستقیم خدمات و ۱۳۳ نمایندگی فروش در نظر گرفته است.

توتولینک

دیوید زینگ مدیر منطقه ای توتولینک در این مراسم با اشاره به شکل گیری برند توتولینک در سال ۲۰۱۱ از دل برند IP-Time از زیرمجموعه‌های ZionCom اعلام کرد که این برند در ده سال گذشته توانسته به عنوان برترین برند شبکه در کره انتخاب شود. سهم بازار IP-Time از بازار کره در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ ۵۱ درصد بوده که از سال ۲۰۰۷ تا کنون ۸۲ درصد شده است.

به گفته‌ی زینگ، شعار توتولینک هوشمندترین محصولات شبکه است که دلایل آن عبارت از ظاهر هوشمند، کارایی و عملکرد هوشمند و فعالیت هوشمند در بازار است.

توتولینک

مدیرمنطقه‌ای توتولینگ گفت: «کیفیت محصولات توتولینک به دلیل تیم پشتیبانی کره‌ای متخصص، تست ۲۳۵ درصدی محصولات، فدانشدن کیفیت به خاطر قیمت، دریافت استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و همچنین استفاده از سیستم ERP ویژه است.»

او دلیل ورود این برند کره‌ای به کشور را تعدادبالای کاربران اینترنت در ایران و همچنین افزایش این تعداد در سال‌های گذشته بر شمرد. به گفته‌ی او هم اکنون ۶۱ میلیون ایرانی از اینترنت استفاده می‌کنند. ارائه‌ی این آمار باعث تعجب و شگفتی خبرنگاران هم شد.

محصولات توتولینک قرار است از امروز با گارانتی گرین در بازار به فروش برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات