احتمال ارزان شدن قیمت اینترنت تا پایان اردیبهشت، پایین است

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه ارزان شدن ۱۵ درصدی اینترنت را او اعلام نکرده است، بیان کرد که کمیسیون تنظیم مقررات با ترافیک موضوعات کاری روبرو است و شاید ارزان شدن قیمت اینترنت با تأخیر بررسی شود. به گفته‌ی معاون وزیر، کیفیت قابل قبول خدمات اینترنت در کنار ارزان شدن، از خواسته‌های وزارت ارتباطات و رگولاتوری است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد وعده‌ی ارزان شدن قیمت اینترنت تا پایان اردیبهشت توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد: «ما این موضوع را اعلام کرده‌ایم. ارزان شدن قیمت اینترنت در کمیته‌ی کارشناسی در دست بررسی بوده و می‌خواهیم همراه با حفظ فضای رقابتی و کاهش قیمت اینترنت، مردم از کیفیت قابل قبولی برای خدمات اینترنت برخوردار شوند.»

معاون وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری اضافه کرد: «اصول تغییر تعرفه‌ی اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده و احتمال می‌رود که تا پایان اردیبهشت این کار انجام شده و پس از آن جدول نهایی قیمت تهیه شود. البته کمیسیون تنظیم مقررات این روزها با ترافیک موضوعات کاری روبرو است و به همین دلیل شاید برخی موضوعات با تأخیر بررسی شوند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات