انتخابات، مجلس و نتایج انتخابات، گوگل را فرا گرفتند

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
مطالعه 4 دقیقه
«انتخابات»، «مجلس» و «نتایج انتخابات» به غیر از سراسر کشور، رسانه‌های سنتی و آنلاین، شبکه‌های مجازی و اینترنت، در جستجوهای گوگل نیز به عنوان بحث داغ در دو روز اخیر شناخته می‌شوند. جستجوی کلمات مرتبط با «انتخابات مجلس دهم» نشان می‌دهد کاربران ایرانی از طریق گوگل نیز انتخابات را دنبال می‌کنند. همراه زومیت باشید تا با برترین کلمات و استان‌های انتخاباتی در گوگل به همراه آمارهای رسمی جستجوی انتخاباتی گوگل آشنا شوید.
تبلیغات

انتخابات مجلس تنها در سطح کشور ما به بحث داغ مردم تبدیل نشده؛ بلکه فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف خبری و غیر خبری در گیر و دار انتخابات و نتایج انتخابات هستند.

انتخابات، مجلس و نتایج انتخابات به غیر از سراسر کشور، رسانه‌های سنتی و آنلاین، شبکه‌های مجازی و اینترنت، در جستجوهای گوگل نیز به عنوان بحث داغ در دو روز اخیر شناخته می‌شود. جستجوی کلمات مرتبط با انتخابات مجلس دهم نشان می‌دهد کاربران ایرانی از طریق گوگل نیز انتخابات را دنبال می‌کنند.

در میان کلمات جستجو شده مرتبط با انتخابات در گوگل، ۵ کلمه زیر به ترتیب بیشترین آمار جستجو را در دو روز اخیر داشته است.

  • انتخابات
  • مجلس
  • نتایج انتخابات
  • انتخابات مجلس
  • نتایج انتخابات مجلس

نمودار میزان جستجوی این واژه‌ها در طی ۷ روز گذشته نشان می‌دهد که کلمه «انتخابات» امروز با رشد چندین برابری، نزدیک به ۷۰ درصد بیشتر از «مجلس» و «نتایج انتخابات» جستجو شده است.

انتخابات مجلس

کدام استان‌ها انتخابات را در گوگل جستجو کردند؟

کلمه «انتخابات» از سراسر ایران در گوگل جستجو شده‌است. در این میان استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، اردبیل، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، گلستان و خراسان جنوبی در صدر بیشترین جستجوی اینترنت در کشور قرار دارند. 

انتخابات مجلس

واژه‌ی «مجلس» از استان‌های ایلام، لرستان، اردبیل، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، مازندران، گلستان و خراسان جنوبی بیش از دیگر استان‌های کشور در گوگل جستجو شده است.

انتخابات مجلس

از  استان‌های ایلام، اردبیل، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری «نتایج انتخابات» را بیش از دیگر استان‌های ایران در گوگل جستجو کرده‌اند.

انتخابات مجلس

عبارت «انتخابات مجلس» -یکی از ۵ واژه‌ی پر جستجو در سراسر کشور در دو روز گذشته- نیز در استان‌های ایلام، لرستان، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و خراسان جنوبی بیشترین میزان جستجو در گوگل را داشته‌اند.

انتخابات مجلس

عبارت «نتایج انتخابات مجلس» نیز از استان‌های ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، اردبیل، گلستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی بیش از دیگر نقاط جستجو شده است.

انتخابات مجلس

به غیر از ۵ واژه و عبارت «انتخابات»، «مجلس»، «نتایج انتخابات»، «انتخابات مجلس» و «نتایج انتخابات مجلس»، در زمان انتخابات عبارات دیگری هم وجود داشتند که بیش از گذشته جستجو شدند که تعداد زیادی از آنها به اوج جستجوی خود در گوگل رسیدند و به عنوان ترند محلی و کشوری دست یافته‌اند. 

نتایج انتخابات مجلس دهم، نتایج انتخابات تهران، ستاد انتخابات کشور، ستاد انتخابات کشور و اخبار انتخابات دیگر عبارت پر جستجو در گوگل طی دو روز گذشته بوده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات