نسخه 15 مرورگر گوگل Chrome عرضه شد

چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
گوگل پس از 6 هفته از عرضه نسخه 14 کروم نسخه 15 را نیز منتشر کرد. مشهودترین قابلیتی که در Chrome 15 اضافه شده تغییر طراحی صفحه "تب جدید" است. کاربران کروم به راحتی می توانند مرورگر خود را به جدیدترین نسخه پایدار که در حال حاضر 15.0.874.102 می باشد بروز رسانی کنند.
تبلیغات

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید مهمترین تغییر ظاهری در Chrome 15 طراحی جدید صفحه New Tab است. در کروم 15 زمانی که Ctrl+T را فشار می دهید و یا برروی دکمه + کلیک می کنید با صفحه متفاوتی روبرو می شوید. در نسخه جدید کاربر می تواند بین صفحه App ها و صفحه تب های پربازدید سویچ کند به این ترتیب به راحتی و به سرعت می توانید به وب سایت های محبوب خود دسترسی یابید. یک منو جدید نیز برای سوئیچ کردن بین App و پر بازدید ها (Most Visited)  در پایین صفحه تب جدید اضافه شده است.

برای دانلود آخرین نسخه گوگل کروم به وب سایت این مرورگر مراجعه کنید. همچنین اگر در حال حاضر مرورگر کروم را برروی کامپیوتر خود نصب دارید می توانید با کلیک کردن برروی آیکان آچار در گوشه سمت راست بالای صفحه و انتخاب About Google Chrome مرورگر خود را بروز کنید و یا از نسخه آن مطلع شوید.

باقی تغییراتی که برروی نسخه جدید کروم اعمال شده مربوط به امنیت و رفع مشکلات گزارش شده نسخه 14 است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب لاگ رسمی Google Chrome مراجعه کنید.

منبع: AnandTech

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات