سرویس جدید Google Map: نمای هلیکوپتری از مسیری که در آن حرکت می کنید

یک‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
گوگل پیش از این، سرویس های نمای ماهواره ای (Satellite View)، نمای خیابانی (Street View) و نرم افزار Earth را ارائه کرده بود اما توسط قابلیت جدیدی که به Google Maps اضافه شده، کاربر می تواند سوار فرش پرنده شده و برروی نقشه سفر کند! پیدا کردن بهترین مسیر یکی از قابلیت های پرطرفدار Google Maps است که توسط آن براساس وسیله ای که با آن قصد سفر دارید بهترین مسیرها پیشنهاد می شود. کاربر در سرویس جدید نقشه گوگل می تواند پیشنمایش سه بعدی از مسیر را نیز مشاهده کند.
تبلیغات

پیدا کردن مسیر در Google Maps بسیار ساده است. ابتدا آدرس مبداء و مقصد را وارد نموده (برای این کار می توانید آدرس مورد نظر را برروی نقشه پیدا کرده و با فشار دادن دکمه سمت راست، محل مورد نظر را به آدرس مبداء و مقصد اضافه کنید) سپس برروی Get Directions کلیک کنید. گوگل بهترین مسیرهای ممکن را براساس وسیله حمل و نقل انتخاب شده، ارائه می کند حال می توانید با فشار دادن دکمه 3D نقشه را بصورت سه بعدی مشاهده نموده و برروی نمای زیبای نقشه حرکت کنید.

در زیر دکمه 3D مسیرو جهت های مختلفی که برای رسیدن به مقصد می بایست طی کنید را مشخص می کند که با کلیک کردن برروی آنها نحوه حرکت شما در مسیرهای مختلف بصورت سه بعدی برروی نقشه نمایش داده می شود.

برای خارج شدن از حالت سه بعدی برروی دکمه 2D کلیک کنید.

یکی دیگر از امکانات قدیمی ولی جذاب نقشه گوگل ارائه عکس و ویدیو در رابطه با یک محل خاص است. اگر تمایل دارید تصاویر و یا ویدیو های مربوط به یک مکان خاص در دنیا را مشاهده کنید تنها کافی است برروی دکمه ای که در گوشه سمت راست و بالای نقشه قرار دارد کلیک کرده و Photos یا Videos را انتخاب کنید به این ترتیب تصاویر و یا ویدیوهای مربوط به هر مکان برروی نقشه مشخص می شوند و شما می توانید با کلیک کردن برروی هر کدام تصویر بزرگ را مشاهده کنید.

منبع: Google Map Blog

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات