سونی محصولات صوتی جدیدش را در ایفا 2019 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
مطالعه 4 دقیقه
سونی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، محصولات صوتی جدید خود اعم از ایربادهای حذف نویز و اسپیکرهای پرچم‌دار و نرم‌افزار جدید 360 Reality Audio را معرفی کرد.
تبلیغات

سونی در ایفا ۲۰۱۹، محصولات صوتی جدیدی معرفی کرده‌ است که گل سرسبد آن‌ها WI-1000XM2، ایرباد بدون سیم دورگردنی با قابلیت حذف نویز است. این شرکت همچنین با معرفی نرم‌افزاری صوتی که اصوات را براساس شکل گوش شما شخصی‌سازی می‌کند، همگان را تحت‌تأثیر قرار داد.

سونی WI-1000XM2

WI-1000XM2 نسل جدید WI-1000X است. این ایرباد از آخرین فناوری حذف نویز سونی بهره می‌برد که بهتر از همیشه صداهای محیط را حذف می‌کند.

WI-1000XM2

ایرباد سونی از جنس سیلیکون و بسیار سبک‌ و مناسب فعالیت روزانه است. باتری WI-1000XM2 همانند مدل قبل، در حالت آماده‌باش تا ۱۰۰ ساعت و در استفاده عادی به‌همراه فعال‌بودن حذف نویز تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. ناگفته نماند ۱۰ دقیقه شارژ سریع این محصول ۸۰ دقیقه موسیقی را برای شما فراهم می‌آورد.

WI-1000XM2

WI-1000XM2 در ژانویه‌ی ۲۰۲۰ و با قیمتی حدود ۳۷۰ دلار عرضه خواهد شد.

سونی WF-1000XM3

ایرباد WF-1000XM3 از دیگر محصولات سونی در ایفا است که البته دو ماه پیش معرفی شد. صدای این دستگاه بی‌نقص نیست و طراحی ظاهری آن با مشکلاتی همراه است. شکل و توزیع وزن دستگاه به‌گونه‌ای است که احساس می‌کنید هر لحظه ممکن است ایرباد از گوشتان به بیرون بیفتد. سونی اعلام کرده است محافظ سیلیکونی با اندازه‌ی مناسب از چنین واقعه‌ای جلوگیری خواهد کرد؛ با‌این‌حال، نمی‌توان این ایرباد را برای فعالیت‌های سنگین مناسب دانست.

WF-1000XM3

WF-1000XM3 از فناوری حذف نویز بهره برخوردار است و سونی کیفیت اتصال و عمر باتری آن را بهبود داده‌ است.

سیستم بلندگوی ممتاز سونی SA-Z1

SA-Z1

سونی SA-Z1 سیستم بلندگوی پرچم‌داری است که با قیمتی گران راهی بازار خواهد شد. SA-Z1 در زمان عرضه خود در بهار ۲۰۲۰ حول هشت‌هزار دلار قیمت خواهد داشت. این بلندگوها نه برای استفاده در خانه یا مهمانی، بلکه برای عاشقان واقعی صدا طراحی شده‌اند. اگر به‌دنبال غنی‌ترین تجربه‌ی صوتی هستید، این بلندگوها کیفیتی خارق‌العاده و بی‌نظیر برایتان به‌ارمغان خواهند آورد. بلندگوی جدید سونی همراه‌با میدان صوتی گسترده و عمیق و استیج صوتی بی‌نظیر هر عاشق موسیقی را مدهوش خواهد کرد؛ البته برچسب قیمتی بسیار گران آن نیز موضوع مهمی است که کاربران و علاقه‌مندان باید مدنظر قرار دهند.

نرم‌افزار 360 Reality Audio

نرم‌افزار جدید 360 Reality Audio سونی به شما اجازه می‌دهد از تجربه‌ی کاملا جدیدی از موسیقی لذت ببرید. این نرم‌افزار با بهره‌گیری از فناوری صوتی شیئی، صدای آلات موسیقی را در فضای ۳۶۰ درجه‌ی کروی ایجاد می‌کند. با تعریف فاصله و زوایا، هنرمندان می‌توانند نحوه‌ی درک شما از آثار هنری خود را دستخوش تغییر قرار دهند.

نرم‌افزار 360 Reality Audio با بررسی اپتیکال شکل گوش‌های شما، میدان صوتی را برایتان شخصی‌سازی می‌کند. پس از تنظیم و راه‌اندازی این نرم‌افزار، می‌توانید از تجربه‌ی کامل و عالی صوتی بهره‌مند شوید. با اینکه نسخه‌ی پیش‌نمایش این نرم‌افزار در نمایشگاه عرضه شده، صدای کامل و واضح تولیدی این نرم‌افزار بی‌نظیر است.

360 Reality Audio

360 Reality Audio با هدفون‌ها نیز سازگار است؛ اما هدفون‌های حذف نویز خود سونی بهترین تجربه را برای شما به ارمغان خواهند آورد. چه موسیقی‌دان باشید چه صرفا دوست‌دار موسیقی، سونی محصولات جدید و جذابی در ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرده است.

ایفا IFA

برای مشاهده تمام اخبار و مقالات و تماشای ویدئوهای مرتبط با این نمایشگاه، به صفحه‌ی اختصاصی IFA 2019 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات