ال‌ جی از لوازم خانگی توکار استودیو رونمایی کرد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، از نسل جدید لوازم خانگی توکار خود با نام استودیو، رونمایی کرد که شامل دو مجموعه‌ی آمریکای شمالی و اروپا می‌شود.
تبلیغات

با وجود لوازم خانگی توکار جذابی که ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ (IFA 2017) معرفی کرد، بعید است که بتوانید از خانه‌ی خود دل بکنید. این شرکت در جریان نمایشگاه امسال، از مجموعه‌‌ی لوازم خانگی توکار خود با نام استودیو (Studio) رونمایی کرد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهند که جوان‌ها، علاقه‌ی زیادی به طراحی و شخصی‌سازی آشپزخانه‌ی محل زندگی خود دارند. این موضوع سبب شده است آمار تعویض خانه توسط جوانان در مقایسه با نسل‌های گذشته کمتر شود. ال‌جی هم که به این موضوع واقف است، مجموعه‌های جدید لوازم خانگی توکاری را معرفی کرد تا حداکثر امکان شخصی‌سازی آشپزخانه را در اختیار جوانان قرار دهد.

اولین مورد، مجموعه‌ی ال‌جی استودیوی آمریکای شمالی نام دارد. تمام لوازم خانگی این بسته، از بدنه‌ی مشکی با جنس فولاد ضد زنگ بهره می‌برند که کاملا در مقابل جذب اثر انگشت، مقاوم است. در این سری، یک فر برقی دیواری ۳۰ اینچی، یک اجاق گاز القایی ۳۶ اینچی، یک اجاق گاز شعله‌ای، یک هود دیواری، یک ماشین ظرف‌شویی ۲۴ اینچی QuadWash و یک یخچال ساید-بای-ساید حجیم ۴۲ اینچی قرار دارند.

در طرف مقابل، مجموعه‌ی کوچکتر ال‌جی استودیوی اروپا قرار دارد. این سری، یک فر برقی ۲۴ اینچی، یک اجاق‌گاز القایی رومیزی ۲۴ اینچی، یک ماشین ظرف‌شویی ۲۴ اینچی QuadWash، یک یخچال فریزر بالا پایین (فریزر در پایین) ۲۴ اینچی، یک هود دیواری ۳۶ اینچی و یک اجاق گاز شعله‌دار را شامل می‌شود. به لطف قدرت ۷.۴ کیلوواتی اجاق گاز توکار این سری، می‌توانید به‌سرعت انواع مواد غذایی را بجوشانید یا سرخ و برشته کنید. به‌علاوه ال‌جی ادعا می‌کند که این اجاق گاز می‌تواند به‌صورت خودکار، وجود چهار قابلمه یا ماهیتابه را تشخیص دهد. فر توکار این سری هم ۶ قفسه‌ی قابل تنظیم دارد و به فناوری پاک‌کنندگی آسان (Easy Cleaning) برای تمیز نگه داشتن دستگاه، مجهز شده است.

سانگ د-هیون، مدیر بخش لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، در مورد این مجموعه‌ها می‌گوید:

لوازم خانگی توکار جدید ال‌جی، بهترین انتخاب برای صاحب‌خانه‌های جوان محسوب می‌شوند. کسانی که از غرفه‌ی لوازم خانگی ما در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ دیدن کردند، از تحول زیاد لوازم خانگی جدید در مقایسه با جعبه‌های مستطیلی شکل گذشته، متعجب شدند. مجموعه‌ لوازم خانگی جدید ال‌جی، تمایز و کیفیتی ارائه می‌دهند که تنها با دیدن آن‌ها، قابل باور خواهد بود.

نظر شما در مورد این لوازم خانگی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات