ماشین ظرف‌ شویی SteamClean ال جی از حرارت بخار برای تمیز‌کردن ظروف استفاده می‌کند

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ظرف‌شویی بخارشوی SteamClean ال‌جی با استفاده از دو فناوری بخار TrueSteam و شستشوی چهارگانه QuadWash نهایت قدرت شستشو را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

شرکت ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایفا ۲۰۱۷، ماشین ظرف‌شویی بخارشوی SteamClean را معرفی کرد. این محصول به لطف فناوری بخار، نه‌تنها ظرف‌ها را بهتر تمیز می‌کند؛ بلکه بازدهی انرژی بسیار بالایی دارد و بسیار کم‌مصرف است. ال‌جی از این فناوری در محصولاتی مانند ماشین لباسشویی و Styler نیز استفاده کرده است. ظرف‌شویی جدید ال‌جی هم به لطف این فناوری عملکرد بسیار بهتر و پیشرفته‌تری خواهد داشت و روش جدیدی برای شستشوی ظرف‌ها معرفی خواهد کرد.

ظرف‌شویی بخارشوی SteamClean به‌لطف فناوری TrueSteam از حرارت بخار برای تمیز‌کردن ظروف استفاده می‌کند. قابلیت پیش بخاردهی، کثیفی و باقیمانده‌ی غذا روی ظرف‌ها را به آرامی تمیز کرده و شما را از تمیز کردن ظرف‌ها با دست، پیش از قرار دادن در ظرف‌شویی، بی‌نیاز می‌کند. همچنین این دستگاه با استفاده از قابلیت SteamClean بعد از اتمام چرخه‌ی شستشو، روی ظروف بخار اسپری کرده و از لک‌افتادن ظروف و برجا ماندن رد آب روی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان ماشین ظرف‌شویی است. تکنولوژی کلیدی دیگری که در این ظرف‌شویی به کار رفته است QuadWash نام دارد. این تکنولوژی از چهار بازوی اسپری‌کننده استفاده می‌کند؛ این بازو‌های چند حرکته، به جلو حرکت می‌کنند، می‌چرخند و با پاشش آب از دو جهت ظروف، آن‌ها را از تمام زوایا می‌شویند.

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرف‌شویی ال‌جی از موتور اینورتر دایرکت درایو Direct Drive نیرو می‌گیرد که باعث می‌شود بازده دستگاه افزایش یابد و صدای آن کمتر شود. همچنین این موتور میزان شدت فشار آب را تغییر می‌دهد تا به‌راحتی بتوان ظروف بسیار حساسی را که نیاز به پاشش آب ملایم دارند در طبقه‌ی بالا و ظروف دیگری مثل قابلمه را که شستشوی قدرتمندی نیاز دارند، در طبقه‌ی پایین به‌خوبی تمیز کرد. این تنوع کاربری باعث می‌شود تا بدون آسیب‌دیدن ظرف‌ها، شستشویی بهتر و کم‌مصرف‌تر را تجربه کرد.

سیستم EasyRack Plus به کاربران اجازه می‌دهد تا ارتفاع قسمت نگه‌دارنده‌ی ظروف را تغییر دهند و بتوانند ظروف متفاوت در سایزهای مختلف را درون طبقه‌ها قرار دهند. برای پیش‌شستشوی ظروف به‌وسیله‌ی بخار ظرف‌شویی SteamClean، ال‌جی ۹ چرخه‌ی شستشوی مختلف طراحی کرده است که کاربر می‌تواند به‌وسیله‌ی نرم‌افزار LG SmartThinQ آن‌ها را دانلود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات