معرفی بهترین سایت های ویرایش آنلاین عکس

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی بهترین سایت های ویرایش آنلاین عکس
آیا می‌خواهید بدوت اتلاف وقت و نصب برنامه روی دستگاه، عکس‌ها را ویرایش کنید؟ در این مقاله شما را با بهترین سایت های ویرایش آنلاین عکس آشنا می‌کنیم.
تبلیغات

اگر نمی‌خواهید برای ویرایش عکس‌هایتان مجبور به نصب برنامه‌های ادیت عکس روی سیستم باشید و تنها به دنبال روشی برای انجام یک سری ویرایش سبک و معمولی هستید، یک سایت آنلاین روتوش عکس می‌تواند تمام چیزی باشد که نیاز دارید.

یک ویرایشگر عکس آنلاین خوب باید شامل تمام ویژگی‌های اساسی و اضافی باشد که بیشتر افراد برای ویرایش و بهبود عکس‌ها و تصاویر خود به آن‌ها نیاز دارند.

بسیاری از این وب‌سایت‌های ویرایش عکس پا را فراتر از ویژگی‌های معمولی می‌گذارند به‌گونه‌ای که می‌توان آن‌ها را جایگزین ادوبی فتوشاپ دانست. بدیهی است که هیچکدامشان به پای اپ‌های حرفه‌ای که نیاز به صرف هزینه دارند، نمی‌رسند؛ اما می‌توانند به قدری پاسخگوی نیازتان باشند که فکرش را هم نمی‌کنید.

بهترین سایت های ویرایش آنلاین عکس

بهترین روش برای یافتن وب‌سایتی که مناسب شما است، این است که ویرایشگرهای معرفی‌شده را خودتان امتحان کنید و درنهایت تصمیم بگیرید. اگر پشیمان شدید و خواستید به اپ‌های ویرایش گوشی برگردید مقاله بهترین برنامه ادیت عکس با گوشی در این مسیر با شما خواهد بود. شاید هم تنها نیاز باشد با 8 روش برای عکاسی بهتر با موبایل آشنا شوید.

۱. وب‌سایت Fotor

سایت ویرایش آنلاین عکس fotor

یکی از توانایی‌های Fotor به عنوان ویرایشگر عکس، ویرایش به روشی خلاقانه است. با استفاده از این ابزار وب سرویس جالب، می‌توانید تصاویر تامبتیل، پوستر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات مصور آنلاین خود را ایجاد کنید.

وب‌سایت ویرایش عکس رایگان Fotor یک گزینه مبتنی بر مرورگر با رابط بصری و ساده است که به شما کمک می‌کند حتی بدون تجربه قبلی در ویرایش عکس و طراحی گرافیک، ادیت‌‌‌های جذابی روی عکس‌های خود انجام دهید. برخلاف سایر برنامه‌های مبتنی‌بروب، Fotor سریع است و کامپیوتر شما را کند نمی‌کند.

این ابزار تکنیک‌های پیشرفته ویرایش عکس را برای افراد کم‌تکنیک قابل دستیابی می‌کند. شما به راحتی می‌توانید فیلترها را اعمال کنید، افکت‌ها را اضافه کنید و تصاویر را در هرکجا که هستید ویرایش کنید.

۲. ویرایشگر Canva

سایت ویرایش آنلاین عکس canva

Canva یک ویرایشگر عکس و ابزار طراحی گرافیکی رایگان است. در مرورگر شما اجرا می‌شود و برای تبدیل تصاویر به پست‌های رسانه‌های اجتماعی، بروشورها، ارائه‌ها و موارد دیگر عالی است. این ابزار طراحی آنلاین تعداد زیادی ویژگی ویرایش قدرتمند از جمله ابزار طراحی کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ) و میلیون‌ها عکس استوک، وکتور و تصویر را ارائه می‌دهد.

با Canva، می‌توانید به راحتی عکس‌ها را با استفاده از فیلترهای از‌پیش تعیین‌شده ویرایش کنید یا از ابزارهای پیشرفته‌ای مانند رنگ‌ها، جلوه‌های رنگارنگ، وضوح، تنظیم روشنایی، اشباع و کنتراست و موارد دیگر استفاده کنید.

۳. وب‌سایت‌ ویرایش عکس BeFunky

سایت ویرایش آنلاین عکس befunky

BeFunky یکی از بهترین وب‌سایت‌های ویرایش عکس است که باید در مرورگر خود از آن بازدید کنید. این ویرایشگر عکس ساده و درعین‌حال حرفه‌ای مملو از مفیدترین ابزارهای ویرایش عکس است که می‌تواند عکس‌های شما را زیبا کند. درکنار گزینه‌های پیشرفته، ویژگی‌های اولیه ویرایش عکس مانند برش، تغییر اندازه، چرخش و غیره را در اختیارتان قرار می‌دهد.

BeFunky یک گزینه عالی برای ایجاد پوستر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، عکس محصول و موارد دیگر است. علاوه بر این، این ابزار آنلاین می تواند پس‌زمینه را حذف و جایگزین کند، لکه‌ها را برای داشتن پوستی بی‌نقص پاک کند و عکس‌ها را کارتونی کند.

۴. ویرایشگر آنلاین عکس ipiccy

سایت ویرایش آنلاین عکس ipiccy

ipiccy ابزار دیگری است که دارای یک رابط کاربر پسند است که می‌توانید آن را در مرورگر خود امتحان کنید. از تنظیم خودکار برای برش، چرخش و تغییر اندازه عکس‌ها پشتیبانی می‌کند و تصاویرتان را با ابزارهای ارتقای عکس در سطح PRO شگفت‌انگیز می‌کند.

شما می‌توانید کارهایتان را در لایه‌ها سامان ببخشید. با استفاده از الگوهای متعدد یک کلاژ ایجاد کنید و این آزادی را دارید که رنگ پس‌زمینه، اندازه و موارد دیگر را تغییر دهید تا به یک شاهکار بی‌نظیر برسید.

ipiccy تقریباً از همه فرمت‌های فایل عکس پشتیبانی می‌کند.

۵. وب‌سایت ویرایش عکس Sumopaint

سایت ویرایش آنلاین عکس paintsumoapp

Sumopaint یک رابط متراکم اما به خوبی سازماندهی‌شده برای انجام بسیاری از کارهای اولیه و پیشرفته ویرایش تصویر فراهم می‌کند.

امکان افزودن لایه‌ها و تنظیمات اولیه مانند تغییر روشنایی/کنتراست، یکسان کردن رنگ‌ها و تن‌های رنگی و موارد دیگر نیز در دسترس هستند.

ابزارهای پیشرفته‌ای مانند clone stamp، گرادینت، پرکردن رنگ، قلم مو، انتخاب کمند و چوب جادویی، متن و ابزار تاری وجود دارد. همچنین می توانید تعدادی شکل به یک تصویر اضافه کنید.

تصاویر را می توان در چند فرمت فایل، از جمله PDF و یکی از فرمت های مخصوص این ویرایشگر، در رایانه شما ذخیره کرد تا بتوانید بعداً دوباره آن را برای تکمیل ویرایش آپلود کنید.

برخی از ویژگی ها به تهیه نسخه پولی نیاز دارند.

بهترین سایت های شبیه فتوشاپ

اگر به دنبال جایگرین مناسبی برای فتوشاپ می‌گردید که منابع سیستم شما را کمتر اشغال کند، سری به وب‌سایت‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم، بزنید. همچنین توصیه می‌کنیم مقاله آموزش مقدماتی فتوشاپ زومیت را از دست ندهید.

۱. ویرایشگر عکس Photopea

سایت ویرایش آنلاین عکس photopea

اگر به دنبال یک ویرایشگر عکس آنلاین پیشرفته هستید که به شما امکان بدهد با لایه‌ها کار کنید، از فرمت‌های فایل‌های محبوب پشتیبانی کند و شامل بسیاری از ابزارهای فتوشاپ‌مانند باشد، Photopea گزینه مناسبی است.

می‌توانید از ابتدا با یک بوم در اندازه سفارشی شروع کنید، یا گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای شرایط مختلف مانند عکس کاور فیس‌بوک، تصویر اینستاگرام، والپیپر آیفون، تبلیغ یا تصویر پروفایل یوتیوب، مناسب باشد.

Photopea پروژه‌های مختلف شما را برای دسترسی آسان در تب‌های جداگانه سازماندهی می‌کند و شما می‌توانید تم را تغییر دهید تا به سرعت طرح رنگ کلی را تنظیم کنید.

اگر تبلیغات برایتان مهم نیست، می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری از این ویرایشگر عکس به صورت رایگان استفاده کنید یا می‌توانید با تهیه یک حساب پریمیوم تمام تبلیغات را حذف کنید.

۲. ویرایشگر عکس Pixlr

سایت ویرایش آنلاین عکس pixlr

Pixlr یک ویرایشگر عکس عالی است که در مرورگر اجرا می‌شود و ویژگی‌های ویرایش عکس پیشرفته را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. این ویرایشگر یک گزینه مناسب برای ویرایش‌های اولیه عکس مانند تصحیح پرتره، درجه‌بندی رنگ، طراحی گرافیکی و موارد دیگر است.

با گزینه‌های مختلفی که ارائه می‌دهد، از افزودن لایه‌ها و ماسک‌های پیشرفته گرفته تا فرآیند روتوش پیشرفته، می‌تواند یک جایگزین ساده برای فتوشاپ باشد.

۳. ویرایشگر تصویر piZap

سایت ویرایش آنلاین عکس pizap

piZap یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ویرایش عکس با رابط کاربری سرراست است که از ابزارهای ساده‌شده برای ویرایش عکس تشکیل شده است تا فرایند ویرایش را آسا‌ن‌تر کند. می‌توانید با یک بوم خالی شروع کنید یا تصویر خود را از رایانه، حساب فیس‌بوک یا دراپ‌باکس آپلود کنید.

متن، استیکر و جلوه‌های منظم و پرزرق‌وبرق اضافه کنید، رنگ و اشباع را تنظیم کنید، چندین تصویر را روی هم قرار دهید، با قلم‌مو نقاشی کنید، یک تصویر را برش دهید و شکل ها را اضافه کنید. همچنین یک ابزار برش وجود دارد که می‌توانید از آن برای ایجاد استیکرهای خود از تصاویر استفاده کنید. افزودن فیلترها و افکت‌ها به تصویر، ساخت میم و ایموجی و استیکر هم از دیگر قابلیت‌های آن است.

عکس‌های ویرایش‌شده را می‌توان مستقیماً از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت یا به صورت JPG یا PNG در رایانه دانلود کرد.

بهترین سایت برای حذف پس زمینه عکس

ویرایشگر عکس PicWish

سایت ویرایش آنلاین عکس picwish

PicWish یک ویرایشگر عکس آنلاین رایگان و از بهترین ابزارهای ویرایشگر پس‌زمینه‌ای است که می‌توانید تجربه کنید. این ویرایشگر با فناوری هوش مصنوعی پیشرفته خود می‌تواند به‌طور خودکار سوژه را از پس‌زمینه آن تشخیص دهد و به شما نتیجه‌ای واضح بدهد.

در کنار ابزارهای ویرایش و روتوش تصویر با کیفیت بالا با PicWish می‌توانید عکس‌های خود را بیشتر بهبود ببخشید. با بهترین روش های افزایش کیفیت تصاویر آشنا شوید.

چطور به صورت آنلاین روی عکس افکت بیندازیم؟

بیشتر ابزارهای معرفی‌شده در این مقاله قابلیت افکت انداختن روی تصاویر را دارند. می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید امتحان کنید تا گزینه مناسب خودتان را پیدا کنید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ویرایشگر عکس آنلاین رایگان چیست؟

    بیشتر موارد معرفی‌شده در مقاله مانند Pixlr ،Fotor ،Befunky و PicMonkey از بهترین ویرایشگر های رایگان آنلاین هستند.

  • بهترین سایت برای حذف پس زمینه عکس کدام است؟

    اپ‌ها و سایت‌های زیادی برای حذف پس‌زمینه تصویر وجود دارد از این بین PicWish و Canva موارد مناسبی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات