بهترین سایت های دانلود از یوتیوب

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
لوگوی یوتیوب در جلوی تصویری محو شده از اسکرین شات های سایت دانلودر یوتیوب
ابزارهای آنلاین متعددی وجود دارند که به کاربران در دانلود ویدئو از یوتیوب کمک می‌کنند؛ در این مقاله بهترین‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

اکنون دیگر کمتر کسی نام یوتیوب به گوشش نخورده است؛ وب‌سایت پخش ویدئویی که افراد می‌توانند به‌راحتی در آن کانال بسازند و محتواهای مدنظرشان را منتشر کنند. درحال‌حاضر، تعداد بسیار زیادی کانال در یوتیوب وجود دارد که فیلم‌های متنوعی، از اتفاقات خنده‌دار گرفته تا آموزش ساخت پاورپوینت را به‌اشتراک می‌گذارند.

دراین‌میان، یکی از معدود ضعف‌های نسخه‌ی رایگان یوتیوب این است که نمی‌توان به‌طورمستقیم ویدئوهای منتشرشده در آن را روی دستگاه دانلود کرد تا بتوان در زمانی دیگر به‌صورت آفلاین دید. بااین‌حال، خبر خوش این است که روش‌های مختلفی برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد. یکی از آن‌ها استفاده از سایت‌هایی است که برای همین منظور ساخته شده‌اند.

در این مقاله، قصد داریم چندین وب‌سایت دانلود ویدئو از یوتیوب را به شما معرفی کنیم که می‌توانید به‌کمک آن‌ها به‌راحتی این کار را انجام دهید.

۱۰. AceThinker

صفحه ابتدایی سایت acethinker که محل قرارگیری لینک و دکمه دانلود در آن دیده می شود

ابزار آنلاین AceThinker به شما امکان می‌دهد ویدئوها را از وب‌سایت‌های مختلف (یوتیوب، ویمئو و...) بدون محدودیت و به‌رایگان دانلود کنید. برای ارائه بهترین تجربه کار با سایت دانلود از یوتیوب، می‌توانید AceThinker Free Online YouTube Downloader را بررسی کنید. این ابزاری مبتنی‌بر وب است که به نصب در کامپیوتر نیازی ندارد. همچنین، لازم نیست نگران سازگاری آن باشید؛ زیرا برای همه‌ی مرورگرها مانند سافاری و اپرا و کروم دردسترس خواهد بود.

علاوه‌بر‌این، AceThinker رابط کاربرپسندی دارد که می‌توان به‌راحتی با آن کار کرد. در صفحه‌ی ‌اصلی، باکس URL قرار گرفته تا به‌راحتی لینک ویدئو مدنظر خود را در آن قرار دهید.

قوت‌ها

  • نبود هیچ محدودیتی برای دانلود
  • امکان دانلود با کیفیت حداکثر 1080p

ضعف‌ها

  • وابسته‌بودن سرعت دانلود به سرعت اتصال شبکه شما

۹. U2Convert

سایت u2convert با باکس قراردهی لینک و دکمه دانلود و پس زمینه گاردیانت

گاهی اوقات کاربران نمی‌خواهند فایل ویدئویی را دانلود کنند و تنها به صوت آن نیاز دارند. اگر قصد داشتید ویدئو یوتیوب را به‌صورت فایل صوتی دانلود کنید، U2Convert یکی از بهترین سایت های دانلود از یوتیوب است. این ابزار آنلاین می‌تواند با سرعت بسیار زیاد و به‌رایگان ویدئوهای یوتیوب را به فایل‌های صوتی MP3 تبدیل کند.

U2Convert تمام تلاش خود را برای توسعه مبدل آنلاین حرفه‌ای یوتیوب به‌کار گرفته است. بدون دانلود هیچ برنامه‌ی اضافه‌ای یا حتی لاگین در وب‌سایت، می‌توانید از این ابزار آنلاین به‌منظور دانلود ویدئوها به‌صورت فایل صوتی در همه‌ی دستگاه‌ها مانند آیپد، آیفون، تبلت اندروید، مک و ویندوز استفاده کنید.

همچنین، رابط کاربری ساده و آموزشی که در صفحه‌ی ابتدایی قرار داده شده، می‌تواند به هر کاربری کمک کند تا به‌راحتی ویدئو یوتیوب مدنظر خود را به فایل صوتی تبدیل کند. مهم‌تر از آن، هیچ محدودیتی برای تعداد دانلود وجود ندارد؛ بنابراین، تا زمانی‌که فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه خود دارید، می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را به‌صورت نامحدود دانلود کنید.

قوت‌ها

  • امکان تبدیل هر ویدئو یوتیوب به Mp3 به‌صورت کاملاً رایگان
  • نبود تبلیغات پاپ آپ

ضعف‌ها

  • وابستگی به اتصال شبکه پایدار به‌منظور تبدیل موفق ویدئو به فایل صوتی

۸. YTMP3

صفحه ابتدایی سایت Ytmp3 با توضیحات نحوه دانلود و باکس لینک

YTMP3 یکی دیگر از دانلودرها و مبدل‌های آنلاین ویدئو یوتیوب است. با کمک این ابزار آنلاین کاربردی می‌توانید به تعداد ویدئوهای یوتیوب را در دستگاه خود دانلود و ذخیره کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب YTMP3 این است که علاوه‌بر دانلود، می‌تواند فایل نهایی را به‌صورت صوت نیز ذخیره کند. این یعنی YTMP3 کارهای بیشتری درمقایسه‌با وب‌سایت‌هایی انجام می‌دهد که صرفاً دانلودر هستند.

بهترین ویژگی YTMP3 این است که می‌توان از آن در هر دستگاهی از گوشی‌ اندرویدی و iOS گرفته تا کامپیوتر استفاده کرد. برای شروع فرایند دانلود، لینک ویدئو مدنظرتان را کپی کنید و در نوار URL قرار دهید. حتی می‌توانید کیفیت فایل نهایی را تنظیم کنید.

قوت‌ها

  • وجود تم روشن و تاریک
  • داشتن قابلیت Adblocker برای مسدودکردن تبلیغات پاپ‌آپ

‌ضعف‌ها

  • حداکثر مدت‌زمان ویدئو قابل‌دانلود یک ساعت است

۷. Y2mate

محیط کاربری صفحه ابتدایی سایت y2mate

اگر به‌دنبال بهترین مبدل آنلاین فیلم های یوتیوب به MP4 و MP3 هستید، حتماً به Y2mate سری بزنید. این ابزار می‌تواند فیلم یوتیوب را به‌صورت فایل صوتی یا ویدئویی در‌اختیارتان قرار دهد. بهترین ویژگی Y2mate این است که می‌توانید به‌رایگان و بدون ثبت‌نام فیلم‌های دلخواهتان را دانلود کنید. همچنین در صفحه‌ی اول آن، راهنمایی نحوه‌ی استفاده مشاهده می‌شود. در‌نتیجه، هرکسی می‌تواند به‌راحتی از وب‌سایت مذکور استفاده کند.

سرعت دانلود با Y2mate بسیار عالی است و می‌توانید انتخاب کنید فایل نهایی چه میزان حجم داشته باشد. درضمن، حتی می‌توانید از خود باکس موجود در وب‌سایت استفاده کنید و بدون ورود به یوتیوب، ویدئو خود را بیابید و دانلود کنید.

قوت‌ها

  • امکان تبدیل به فرمت‌های مختلف از‌جمله MP4 و AVI و FLV
  • امکان تبدیل به فایل‌های صوتی با فرمت MP3 یا WEBM

ضعف‌ها

  • وجود تبلیغات پاپ‌آپ زیادی در صفحه‌ی وب

۶. Ymp4

سایت ymp4 با پس زمینه تیره و باکس قراردهی لینک و دکمه دانلود

یکی دیگر از وب‌سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب Ymp4 است که کاربران زیادی دارد. با کمک این ابزار می‌توانید به‌راحتی ویدئوهای مدنظرتان را از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف از‌جمله فیسبوک و اینستاگرام دانلود کنید.

از قابلیت‌های جالب Ymp4 این است که می‌توانید به‌کمک آن حتی ویدئوهای لایو را نیز دانلود کنید. علاوه‌براین، می‌توانید از بین دو فرمت ویدئویی ارائه‌شده MP4 و WEBM یکی را انتخاب و فایل ویدئویی خود را نیز به فایل صوتی تبدیل کنید.

قوت‌ها

  • ارائه‌ی فایل‌هایی با کیفیت 256x144 تا 1280x720
  • ارائه‌ی روشی سریع برای دانلود از یوتیوب

ضعف‌ها

  • زمانی‌که می‌خواهید ویدئویی را دانلود کنید، به‌طور‌خودکار به وب‌سایت تبلیغاتی هدایت می‌شوید

۵. SaveTheVideo

سایت savethevideo که باکس های مختلف توضیحات و قراردهی لینک در آن دیده می شود

SaveTheVideo دانلودر آنلاین رایگان یوتیوبی است که ارزش امتحان‌کردن را دارد و به شما امکان می‌دهد ویدئوهای مختلف پلتفرم مذکور از‌جمله موسیقی و ولاگ و مستند را دانلود کنید. وب‌سایت مذکور از هر دستگاهی دردسترس قرار دارد و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

استفاده از ابزار آنلاین SaveTheVideo کاملاً رایگان است و حتی به لاگین‌کردن هم نیازی ندارد. دراین‌میان، برجسته‌ترین ویژگی آن را می‌توان توانایی دانلود زیرنویس ویدئوهای یوتیوب دانست. درنهایت، باید بگوییم که وب‌سایت مذکور از صدها وب‌سایت مانند Flipagram و FOX 9 و Kakao TV پشتیبانی می‌کند.

قوت‌ها

  • امکان برش بخش خاصی از ویدئو
  • امکان تبدیل فرمت ویدئو به MP4 ،MKV ،H.264 و‌...

ضعف‌ها

  • وجود تبلیغات پاپ‌آپ

۴. 2conv

صفحه ابتدایی سایت 2Conv که بکگراند آبی و دکمه های سفید و نارنجی دارد

2conv یکی دیگر از بهترین سایت های رایگان دانلود از یوتیوب است. با کمک این ابزار می‌توانید ویدئوهای وب‌سایت مذکور را در سیستم خود ذخیره و به‌صورت آفلاین تماشا کنید. 2conv به شما امکان می‌دهد بدون ثبت‌نام یا هیچ‌گونه پرداختی از این ابزار تحت‌وب استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های معروف 2conv توانایی تبدیل ویدئو به فایل صوتی است. همچنین، این ابزار به شما امکان می‌دهد ویدئوهای یوتیوب را در فرمت MP4 و AVI ذخیره کنید.

به‌منظور دانلود ویدئوها به‌کمک 2conv، مراحل گفته‌شده در‌ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید. ابتدا لینک ویدئو یوتیوب را کپی کنید و در نوار URL قرار دهید. سپس، دکمه‌ی Convert را در زیر نوار URL فشار دهید. درادامه، انتخاب کنید که می‌خواهید ویدئو شما با چه فرمتی ذخیره شود و چند دقیقه صبر کنید.

قوت‌ها

  • پشتیبانی از زبان‌های مختلف از‌جمله اسپانیایی و ایتالیایی و پرتغالی

ضعف‌ها

  • ظاهر‌شدن تبلیغات پاپ‌آپ

۳. FLVTO

صفحه ابتدایی سایت flvto که در آن دکمه های دانلود و کانورت در زیر باکس لینک دیده می شوند

گزینه‌ی بعدی موجود در فهرست حاضر FLVTO نام دارد که در ویندوز و مک‌او‌اس و لینوکس دردسترس است. ابزار مذکور نیز مانند دیگر ابزارهای معرفی‌شده بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فایل درخواستی شما را دانلود می‌کند.

درضمن، FLVTO تنها ابزاری برای دانلود ویدئوهای یوتیوب نیست. ابزار مذکور می‌تواند ویدئوهای سایر وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو محبوب مانند فیسبوک و Dailymotion و Vimeo را تبدیل کند. همچنین، می‌توانید به‌کمک آن صدای ویدئویی خاص را نیز استخراج کنید.

قوت‌ها

  • امکان تبدیل ویدئو به فرمت AVI (فرمتی که VLC پشتیبانی می‌کند)
  • امکان تبدیل ویدئو به فایل صوتی MP3

ضعف‌ها

  • ظاهر‌شدن تبلیغات پاپ‌آپ

۲. MP3Convert

سایت mp3convert و باکس لینک در وسط آن که در کنارش دکمه دانلود دیده می شود

هنگام صحبت درباره‌ی وب‌سایت‌های دانلودر یوتیوب، نمی‌توانیم MP3Convert را فراموش کنیم. مانند سایر وب‌سایت‌های ذکر‌شده در این مقاله، این ابزار نیز رایگان است و به ثبت‌نام نیازی ندارد. MP3Convert رابط کاربری بسیار کاربرپسندی دارد و به‌سرعت می‌توانید یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید.

با کمک این ابزار، می‌توانید چندین ویدئو را در هر زمان در دستگاه خود ذخیره کنید. MP3Convert یکی از بهترین سایت های دانلود از یوتیوب نیز محسوب می‌شود. درضمن، وب‌سایت مذکور هیچ تبلیغی را نمایش نمی‌دهد.

قوت‌ها

  • نبود تبلیغات

ضعف‌ها

  • نمی‌تواند ویدئوهای دارای محتوای کپی‌رایت‌ مانند موزیک ویدئو را دانلود کند

۱. YouTubNow

صفحه اصلی سایت دانلود ویدئو از یوتیوب youtubenow که در آن باکس دانلود دیده می شود

از YouTubNow می‌توانید در هر مرورگری مانند کروم و اپرا و فایرفاکس استفاده کنید. این ابزار آنلاین به شما امکان می‌دهد به‌صورت نامحدود ویدئوهای یوتیوب را ذخیره و به‌‌صورت آفلاین مشاهده کنید. درضمن، امکان دانلود ویدئو با کیفیت 1080p نیز وجود دارد.

یکی دیگر از امکانات جالب YouTubNow قابلیت تبدیل ویدئوهای یوتیوب به فایل‌های صوتی است که می‌تواند هنگام دانلود موسیقی به‌کار بیاید.

قوت‌ها

  • پشتیبانی از وب‌سایت‌های مختلف مانند فیسبوک و Dailymotion
  • وجود نسخه اندرویدی برای گوشی‌های هوشمند

ضعف‌ها

  • ظاهر‌شدن تبلیغات پاپ‌آپ

کلام آخر

در این مقاله، سعی کردیم بهترین سایت های دانلود یوتیوب را به شما معرفی کنیم. حتی بعضی از ابزارهای معرفی‌شده در این مطلب می‌توانند به‌عنوان مبدل نیز استفاده شوند.

به‌طور‌کلی، وب‌سایت‌ها و اپ‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارند؛ اما سعی کردیم در این مقاله بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم. حتی ابزارهای آنلاین می‌توانند برای دانلود از یوتیوب با گوشی به شما کمک کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات