شمار مبتلایان به کرونا در ایران از نیم‌میلیون تن گذشت

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
هشت ماه پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، تعداد کل مبتلایان قطعی شناسایی‌شده به بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۵۰۰ هزار و ۷۵ تن رسید.
تبلیغات

هشت ماه پس از آغاز شیوع ویروس جدید کرونا در ایران، امروز شمار مبتلایان به کرونا در کشورمان از نیم‌میلیون نفر گذشت.

سیما لاری، سخن‌گوی وزارت بهداشت، امروز اعلام کرد که با شناسایی ۳ هزار و ۸۲۲ مبتلای جدید به کووید ۱۹ در ایران، آمار کل مبتلایان به ۵۰۰ هزار و ۷۵ نفر رسید. علاوه‌براین، امروز رکورد تعداد مرگ‌و‌میر روزانه براثر کرونا هم باردیگر و با مرگ ۲۵۱ نفر شکسته شد. رکورد قبلی با فوت ۲۳۹ مورد جدید، چهار روز پیش ثبت شد.

آمار رسمی کرونا در ایران (۲۰ مهر ۹۹)

آمار مرگ‌ومیر براثر ابتلا به کرونا در ایران، تا ظهر امروز به ۲۸ هزار و ۵۴۴ نفر رسید. به‌گفته‌ی سخن‌گوی وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۱۴ آزمایش کرونا در کشور انجام شده و قرار است ۱۰ هزار آزمایش دیگر به این تعداد افزوده شود.

هم‌اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهار محال و‌ بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز کرونا و استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات