نسخه موبایلی اپلیکیشن کمک‌های اولیه هلال ‌احمر دردسترس قرار گرفت

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
نسخه موبایلی اپلیکیشن کمک‌های اولیه توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آماده شده و با ترجمه، مدیریت و تنظیم جمعیت هلال احمر ایران دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
تبلیغات

پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر اعلام کرد که با نصب اپلیکیشن کمک‌های اولیه، به‌صورت ساده و رایگان می‌توان به نجات یک زندگی کمک کرد. برنامه‌ی رسمی کمک های اولیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر به کاربران خود امکان دسترسی فوری به اطلاعاتی را می‌دهد که باید برای رسیدگی به رایج‌ترین موارد اضطراری بدانند.

این اپلیکیشن دارای ویژگی‌هایی مانند استاندارد علمی و به‌روز بوده و مورد تأیید علمی فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر است و به‌روزترین و آسان‌ترین اقدامات برای سوانح روزمره را شامل می‌شود. از دیگر مشخصات این اپلیکیشن می‌توان به آموزش گام‌به‌گام ساده به زبان فارسی همراه‌با فیلم، عکس و سایر اطلاعات لازم برای پاسخگویی به موارد اضطراری و اتفاقاتی اشاره کرد که ممکن است در طول روز در حین حوادث و سوانح برای هر شخصی اتفاق بیفتد.

اپلیکیشن کمک‌های اولیه که نقش یک مربی همراه را دارد، توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم شده و آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن از منابع رسمی مانند گوگل پلی دردسترس است. همچنین نسخه‌ی فارسی این اپلیکیشن با نام اپلیکیشن First Aid دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات