۱۳۹ مبتلا و ۱۹ فوت؛ آخرین آمار از وضعیت ویروس کرونا در کشور

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت در آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را ۱۳۹ و تعداد فوت‌شدگان را ۱۹ نفر اعلام کرد.
تبلیغات

کیانوش جهانپور، رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد طبق بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید ۱۹ ابتلای قطعی ۴۴ نفر تأیید شده است. او همچنین گفت از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر از استان گیلان، ۴ نفر از تهران، ۱ نفر استان مرکزی، ۳ نفر از خوزستان، ۲ نفر در سیستان‌وبلوچستان، ۱ نفر از استان کرمان، ۱ نفر از اردبیل، ۱ نفر از مازندران، ۱ نفر از لرستان، ۲ نفر از فارس، ۱ نفر از استان سمنان، ۲ نفر از کهکیلویه‌وبویراحمد و ۱ نفر از هرمزگان هستند.

رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت در ادامه اعلام کرد از این ۴۴ نفر جدید که تست ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا مثبت بوده، ۴ نفر فوت کرده‌اند و تا این لحظه تعداد جانباختگان در مجموع به ۱۹ نفر افزایش یافت. او در ادامه با اشاره به اینکه نمونه‌های آزمایشگاهی تاکنون در هفت آزمایشگاه مرجع بررسی می‌شد، گفت تا پایان این هفته تعداد آزمایشگاه‌ها به ۱۵ مورد می‌رسد و امیدواریم در هفته‌ی آینده این تعداد به ۲۲ آزمایشگاه مرجع برای تشخیص کووید ۱۹ برسد تا پاسخگویی به مردم سریع‌تر صورت گیرد.

جهانپور در پایان به تشکیل جلسه‌ی ستاد مدیریت ویروس کرونا در بعدازظهر امروز اشاره کرد و گفت سایر تصمیمات در این خصوص بعدازظهر امروز اعلام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات