پروازهای هواپیمایی ایرعربیا در مسیر ایران لغو شد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هواپیمایی ایر عربیا تمامی پروازهای خود در مسیر تهران، مشهد، شیراز و لار را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
تبلیغات

شرکت هواپیمایی ایر عربیا با انتشار بیانیه‌ای به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی اعلام کرد تمامی پروازهای این شرکت در مسیر تهران، مشهد، شیراز و لار از تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ (۶ اسفند ۹۸) بنابر تصمیم دولت امارات براساس بخشنامه‌ی Safety Decision -۲۰۲۰-۰۱- Issue۰۴ مورخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند ۹۸) تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد درصورت درخواست، مبلغ کامل بلیط استفاده نشده از طرف این شرکت به آژانس صادرکننده بازگردانده خواهد شد.

بعد از انتشار شیوع ویروس کرونا در کشور، برخی شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به منظور تقویت شرایط سلامتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو کردند. هواپیمایی ترکیش تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به شهرهای ایران را لغو کرده است و طبق آخرین اطلاعیه‌ی این شرکت، در روزهای آینده تنها یک پرواز به تهران اجرا خواهد شد که مسافران باقی مانده را از استانبول به تهران حمل خواهد کرد.

قطر ایرویز نیز روز گذشته اعلام کرده بود مسافران ورودی از ایران و کره‌ی جنوبی که مقصد نهایی آن‌ها دوحه است و هیچ نشانه‌ای از ویروس کرونای جدید در آن‌ها مشاهده نمی‌شود به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی یا یک مرکز قرنطینه می‌مانند؛ مسافرانی که نشانه‌های ویروس کرونا دارند نیز به یک مرکز بیماری‌های واگیر منتقل می‌شوند.

ایرعربیا / airarabia
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات