اولین هندزفری پشت‌باز شیائومی با قیمت کمتر از انتظار رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
هدفون پشت‌باز اوپن شیائومی پوشیده‌شده توسط یک خانم
اولین هندزفری پشت‌باز شیائومی با سیستم ضد نشتی صدا و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی شد.
تبلیغات

شیائومی از اولین هدفون پشت‌باز خود با نام Xiaomi Open رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد با عرضه‌ی اولین هدفون پشت‌باز خود، به فعالیتش در بازار هدفون‌ها تنوع ببخشد. علاوه‌بر هدفون شیائومی اوپن، گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ و تبلت شیائومی مدل ردمی پد پرو نیز رونمایی شده‌اند.

هدفون شیائومی اوپن طراحی ارگونومیک دارد، به‌راحتی در گوش جای می‌گیرد و از گوش نمی‌افتد. این هدفون مجهز به سیم‌هایی بسیار انعطاف‌پذیر از جنس نیکل-تیتانیوم است که به‌راحتی خم می‌شوند. کاربران می‌توانند با استفاده از این هدفون به انجام فعالیت‌های روزانه و ورزش بپردازند.

وزن هدفون چپ و راست هر کدام ۹٫۶ گرم است. شیائومی اوپن را نمی‌توان جزو سبک‌ترین هدفون‌ها به‌شمار آورد؛ اما طوری طراحی شده است که به‌آسانی روی حلقه‌ی گوش قرار گیرد. سَریِ این هدفون از سیلیکون نرم و سازگار با پوست ساخته شده‌ است و تجربه‌ی لذت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هدفون‌های پشت‌باز برخلاف هدفون‌های سنتی، کاربران را از صداهای محیط اطراف آگاه می‌کنند؛ بنابراین می‌توانند یک انتخاب عالی برای استفاده در رفت‌وآمدهای روزانه و محیط‌های اداری باشند.

پوستر رونمایی از هدفون پشت‌باز شیائومی

شیائومی اولین هدفون پشت‌باز خود را به درایورهای ۱۷ در ۱۲ میلی‌متری مجهز کرده و از پوشش كربنی الماس‌مانند (DLC) روی ديافراگم بهره گرفته است. شیائومی اوپن از استاندارد صوتی LHDC پشتیبانی می‌کند؛ کدک صوتی بسیار باکیفیت LHDC انتقال صدای ۹۶ کیلوهرتزی را امکان‌پذیر می‌کند. این هدفون از محتوای Hi-Res نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نشت صدا یک مشکل اساسی در هدفون‌های پشت‌باز به‌حساب می‌آید؛ اما شیائومی برای جلوگیری از نشت صدا، سیستم مستقل جدیدی به‌کار برده است. این سیستم جدید با یک واحد سنتی ضدنشتی صدای ۱۰ میلی‌متری ترکیب شده که امواج صوتی فاز معکوس را به‌جریان می‌اندازد و نشت صدا در حین تماس را کاهش می‌دهد و حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند.

هدفون اوپن دارای میکروفون دوگانه و فناوری بیم‌فورمینگ است که کیفیت دریافت صدا را بهبود می‌بخشد و نویزهای موجود در محیط را کاهش می‌دهد. هدفون پشت‌باز شیائومی می‌تواند مستقیماً به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌هایی که از HyperOS بهره می‌برند، متصل شود.

هدفون شیائومی اوپن با یک‌بار شارژ به‌مدت ۷٫۵ ساعت درحالت پخش دوام می‌آورد و کیس شارژ این هدفون عمر باتری را به ۳۸٫۵ ساعت می‌رساند.

قیمت هدفون ‌پشت‌باز شیائومی در خرده‌فروشی‌ها ۶۹۹ یوان (۱۰۳ دلار) خواهد بود. قیمت اولیه‌ی این هدفون ۶۴۹ یوان (۹۶ دلار) است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات