اولین هندزفری پشت‌باز شیائومی به‌زودی رونمایی می‌شود

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی شیائومی در پنل پشت شیائومی ۱۱ لایت 5G NE
شیائومی قصد دارد با عرضه‌ی اولین هندزفری پشت‌باز خود، حضور پررنگ‌تری در بازار هدفون‌ها داشته باشد.
تبلیغات

اولین هندزفری پشت‌باز شیائومی احتمالاً به‌همراه گوشی ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو در رویداد ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) رونمایی خواهد شد.

پوستر منتشرشده در ویبو نشان می‌دهد که هدفون با دو رنگ کرم و مشکی وارد بازار می‌شود. رنگ کیس مشابه هندزفری است و بدنه‌ی تخت آن شامل یک نشانگر LED روی فریم میانی خواهد بود.

هندزفری پشت‌باز شیائومی و کیس آن

هنوز مشخصات جدیدترین هدفون شیائومی منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود که مانند سایر رقبا از عمر باتری طولانی برخوردار باشد. استفاده از این هدفون بسیار راحت‌تر از سایر هدفون‌ها خواهد بود.

هدفون‌های پشت‌باز برخلاف هدفون‌های سنتی، به‌جای قرار گرفتن در داخل گوش، بیرون مجرای گوش قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند که کاربران از صداهای محیط اطراف آگاه باشد.

هدفون جدید شیائومی از فناوری القای استخوانی برای انتقال صدا بهره می‌برد. هدایت یا القای استخوانی از طریق فرستادن ارتعاشات از استخوان گونه به‌ حلزون گوش کار می‌کند. این فناوری، گوش بیرونی و میانی را دور می‌زند تا ارتعاشات را به حلزون گوش بفرستد.

با توجه به افزایش تقاضای کاربران برای هدفون‌های پشت‌باز که بسیار راحت‌تر هستند، بازار این مدل از هدفون‌ها درحال رونق‌گرفتن است. ۶٫۵۲ میلیون هدفون پشت‌باز در سال ۲۰۲۳ به‌فروش رسید که رشد سالانه‌ی ۱۳۰٫۲ درصدی را نشان می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات