مشخصات بیتس سولو ۴ لو رفت؛ هدفون رده‌بالای جدید اپل

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
هدفون بیتس سولو ۴ در سه رنگ
مدل جدید هدفون رده‌بالای بیتس با مشخصات بهبودیافته ازجمله کیفیت صدای بهتر و درگاه USB-C از راه می‌رسد.
تبلیغات

اپل قصد دارد نسل جدید هدفون‌ محبوب بیتس سولو را معرفی کند. طی هفته‌های اخیر، نشانه‌هایی از این محصول در آپدیت‌های iOS و همچنین دیتابیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) دیده شده است.

طراحی و برخی از ویژگی‌های هدفون بیتس سولو ۴ از جمله پشتیبانی از صدای فراگیر (Spatial Audio) قبلاً فاش شده بود و امروز مشخصات کامل این محصول قبل‌از رونمایی رسمی دردسترس قرار گرفت.

طبق اعلام سایت 9to5Mac، هدفون بیتس سولو ۴ از درایورهای ۴۰ میلی‌متری سفارشی بهره می‌برد که صدای شفاف‌تر و بهتری تولید می‌کنند. این محصول همچنین به درگاه USB-C مجهز خواهد شد و از صدای Lossless پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های نسل جدید هدفون بیتس سولو ۴ می‌توان به درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و عمر باتری ۵۰ ساعته در پخش مدوام موسیقی اشاره کرد که نسبت‌به نسل قبلی آن ۱۰ ساعت افزایش یافته است. فناوری Fast Fuel به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ۱۰ دقیقه شارژ تا پنج ساعت با هدفون موسیقی گوش کنند.

بیتس سولو ۴ همچنین از سرویس Find My برای ردیابی با استفاده از دستگاه‌های مجهز به iOS مثل گوشی آیفون پشتیبانی می‌کند. این هدفون از فناوری جفت‌سازی سریع با دستگاه‌های اندرویدی بهره می‌برد و برای راحتی بیشتر هنگام استفاده، به پدهای UltraPlush مجهز شده است. پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ و میکروفون‌های Beamforming مبتنی‌بر الگورتیم‌های جدید از دیگر ویژگی‌های این محصول خواهند بود.

قیمت هدفون بیتس مدل سولو ۴ احتمالا ۲۰۰ دلار خواهد بود. بدین ترتیب قیمت هدفون مذکور نسبت‌به قیمت بیتس سولو ۳ ثابت باقی خواهد ماند. این محصول پس‌از معرفی می‌تواند به فهرست بهترین هدفون بازار اضافه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات